تبیان، دستیار زندگی
بخش ورزشی تبیان به منظور نظر سنجی بهتر و کارشناسانه تر، سعی در جمع آوری نظرات مربیان، بازیکنان و اهالی فوتبال نمود که ماحصل آن تقدیم حضورتان می گردد. توضیح اینکه بنا بر لزوم و صلاحدید، علاوه بر پیش بینی ، سوالاتی از بعضی از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نظر سنجی سایت تبیان با اهالی فوتبال در خصوص بازی روز جمعه سرخ و آبی

بخش ورزشی تبیان به منظور نظر سنجی بهتر و کارشناسانه تر، سعی در جمع آوری نظرات مربیان، بازیکنان و اهالی فوتبال نمود که ماحصل آن تقدیم حضورتان می گردد.

توضیح اینکه بنا بر لزوم و صلاحدید، علاوه بر پیش بینی ، سوالاتی از بعضی از نفرات و کارشناسان در خصوص تحلیل فنی دو تیم و تغییر و تحول در تیم استقلال مطرح شده است که امیدواریم مفید واقع شود.

1-پرویز مظلومی (مربی نفت آبادان) : 2 بر1 استقلال پیروز می شود.

2-و ینگوبگوویچ ( سر مربی فولاد خوزستان) : 1-1 مساوی می شود .

3-محسن گروسی ( بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی) : 1 بر صفر استقلال پیروز می شود.

در شرایط فعلی به نفع استقلال نیست کادر فنی تغییر کند، اما هر دوی آقایان یعنی پورحیدری و حجازی می توانند بعد از بازی مفید واقع شوند ، اما در کل آقای پور حیدری برای شرایط فعلی بهتر است.

4-رضا عابدیان ( بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی) : 2 بر 1 پرسپولیس پیروز می شود.

5-ابراهیم قاسمپور ( سر مربی برق شیراز) : من فکر می کنم استقلال پیروز شود.

6-دکتر بیژن ذوالفقار نسب ( سرمربی پیکان) : صفر – صفر مساوی می شود.

7-امیر قلعه نوعی ( سر مربی استقلال اهواز ) : در ابتدا امیدوارم بازی جوانمردانه باشد. از نظر نفرات و مهره استقلال 3 گل جلو است، اما حیف که شرایط خوب نیست . البته من فکر می کنم در این روزها نباید تغییر و تحولی باشد ، چرا که مربیان فعلی اعتماد و روحیه خود را از دست می دهند .

در ضمن آقای پورحیدری مفیدتر می تواند واقع شوند، ولی آقای حجازی در سایر پست ها در باشگاه می توانند خدمت کنند. من از تماشگران استقلال گله دارم و حرف های بسیاری برای گفتن ، که انشاءالله در مصاحبه بعدی یا مصاحبه اختصاصی با شما درد دل ها را خواهم گفت. به هر شکل با این تیم، متأسفانه شانس پیروزی برای پرسپولیس بیشتر است( قلعه نوعی صحبت های  مهمی را به ما گفت که به لحاظ حساسیت بازی آنها را به رسم امانت پیش خودمان فعلا نگه داشتیم.

8-فرهاد کاظمی ( سر مربی سپاهان اصفهان) : این بازی کاملا احساسی است و منطق در آن حاکم نیست.

اما امیدوارم بازی بهتری نسبت به سالهای قبل از این دو تیم ببینیم . فعلا  تا ترکیب دو تیم را نبینم، نمی توان پیش بینی کرد.  تا حالا به نظرم مساوی است، اما اگر ترکیب نهایی دو تیم مشخص شود، شرایط فرق می کند. به نظر من (1-1) عادلانه است. هم آقای پورحیدری و حجازی برای استقلال سالها زحمت کشیده اند و می توانند به این تیم کمک کنند.

9-جیوانی می ( سر مربی سایپا) : 2 بر 1 به سود استقلال

10-  بهزاد داداش زاده ( بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس) : امیدوارم شاهد جنجال نباشیم .

هر دو تیم بازی خوبی را انجام دهند، اما من فکر می کنم بازی مساوی شود. آمدن آقای حجازی به تیم ، نظم و سامان می دهد ، هر چند که آقای پور حیدری هم زحمت کشیده اند.

11-  محسن وحدانی (سر دبیر ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان) : 1-1 مساوی می شود .

12-  بهمن صالح نیا ( مربی ملوان) : 1-1 مساوی می شود .

13-  محمد حیرانی ( مجری و دبیر ورزشی شبکه خبر) : 1 بر صفر استقلال پیروز می شود.

14-  مهدی دینورزاده ( پاس) : 1-1 مساوی می شود .

15-  حسین یاریار ( سر مربی تیم هنرمندان) : به نظر من پیش بینی کار اشتباهی است و نمی توان فوتبال را پیش بینی کرد.

اما درخصوص تحلیل دو تیم، می توانم بگویم اگر زمین هموار باشد، استقلال روی زمین و پرسپولیس روی هوا خوب بازی می کنند. اما در این چند روز استقلال خوب بازی نمی کند. به نظر من بازیکنان پرسپولیس به علت نبود بازیکن نامی با تعصب تر و با انگیزه تر بازی می کنند. در کل امیدوارم بازی تماشاگر پسند باشد .

16-  لشگری ( سر دبیر ورزشی ایسنا) 1-1 مساوی می شود.

17-  دکتر بهرام قدیمی ( مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد) : 1-1 مساوی می شود.

18-  رضا چلنگر (مترجم تیم ملی) : اینگونه بازی ها مساوی می شود، امیدوارم بدون جنجال باشد.

19-  جواد قراب ( بازیکن اسبق تیم ملی ، استقلال و مدیر کل ورزشی بانک سپه): من شخصا علاقه دارم استقلال پیروز شود، اما اگر بتواند خوب از ضعف دفاعی پرسپولیس استفاده کند. من خط دفاع این تیم را قابل نفوذ می بینم و امیدوارم دو تیم بر حاشیه ها و حواشی بازی غلبه کنند. چرا که زمان ما هم که این بازی صورت می گرفت، فقط هیجان و حاشیه بود و در داخل زمین هیچ چیزی متوجه نمی شدیم. به نظر من هم حجازی و هم پورحیدری می توانند در کنار هم مکمل خوبی برای تیم باشند. چرا که خصوصیات خوبی دارند. ناصر رو راست و صادق و پور حیدری کمی با سیاست. پس تلفیقی عالی می شود.

20-  همایون بهزادی ( بازیکن اسبق تیم ملی و شاهین و پرسپولیس) : اولا لطفا در آمارهای مربوط به بازی این دو تیم ، بازی ها و برد تیم شاهین را هم حساب کنید .

آنوقت ما بیشتر برده ایم، اما در کل امیدوارم دو تیم تماشگران را راضی کنند.

21- احسان خسرو جردی ( دبیر ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و جام جم): 1 بر صفر پرسپولیس برنده می شود.

22-  محمد مومنی ( مهاجم اسبق استقلال و فعلی سایپا) : 2 بر 1 استقلال می برد و یک گل هم نیکبخت واحدی می زند.

23-  حسن حبیبی ( مربی اسق تیم ملی و سر مربی آرارات تهران) : فوتبال شانسی نیست و پیروزی نان عمل خود را می خورد. به نظر من استقلال باید برنده باشد، چون نفرات قوی تر و بهتری را در اختیار دارد. اما کم فروشی و ضعف مربیان این تیم مشهود است و پیروزی با انگیزه تر است. در خصوص آمدن حجازی و پورحیدری هم باید بگویم هر دو می توانند کمک خوبی برای استقلال باشند و روحیه به این تیم ببخشند.

24-  گودرز حبیبی ( مربی و مشاور تربیت بدنی) : بازی مساوی بدون گل می شود.

پروین بلد است که چگونه تیمش را برای این گونه بازی ها آماده کند. اما چون شرایط دوتیم ایده آل نیست به مساوی رضایت می دهند. در مورد تحولات نیز باید بگویم پورحیدری حلال مشکلات استقلال است و باید جای کسانی که جایگاهی در این تیم نداشته اند، بزودی خالی شود.

25-  غلامحسین فرزامی ( بازیکن اسبق تیم ملی ، استقلال ، رئیس فدراسیون اسکواش و سر مربی تیم ملی دانشجویان دانشگاه آزاد) : چون مدیریت در استقلال نیست، ما قدیمی ها باید شاهد این نتایج باشیم . این همه امکانات ، هزینه و بهترین بازیکن ها در تیم هستند، اما دریغ از مدیریت صحیح و فوتبالی. حجازی در حال حاضر بحران ساز است، اما منصور پورحیدری ملایم تر و مسالمت آمیز تر هدایت می کند. پس او بهترین گزینه است. من مدیران استقلال را به مناظره دعوت می کنم و آمادگی هرگونه بحث را با آنها در مطبوعات و سایت شما دارم . من دوست دارم استقلال ببرد اما بعید می دانم و باید بگویم پرسپولیس 1 بر صفر پیروز می شود.

26-رضا حسن زاده ( بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال) :1 بر صفر استقلال می برد. امیدوارم بازی جنجالی نشود و مردم راضی شوند. بهترین گزینه در این شرایط البته بعد از بازی جمعه برای استقلال ناصر حجازی است. شک نکنید او اصلا بر خلاف اینکه بعضی ها می گویند کینه ای نیست و خیلی هم با معرفت و با درایت است.

27-  یونس باهنر ( بازیکن پرسپولیس)  : مطمئن باشید برنده پرسپولیس است . غیر ممکن است خط دفاعی اشتباه کند و انشاءالله 2 بر صفر می بریم و جبران تمام بازی ها را می کنیم .

28- ستار همدانی ( بازیکن تیم ملی و مغضوب استقلال) : انشاءالله با آمدن آقای پورحیدی از شنبه به تمرینات تیم بر می گردم . امیدوارم بچه ها با غیرت و همت خود از این بازی مهم سر بلند بیرون بیایند . من فکر می کنم اگر مساوی نشود برد با استقلال است آنهم با تفاضل یک گل .

29- سهراب بختیاری زاده ( بازیکن تیم ملی و استقلال) : امید وارم تماشاگران دو تیم از بازی راضی شوند و با تلاش و کنترل بر بازی ، طرفداران ناراحت استقلال را شاد کنیم . امیدوارم باز هم گلزنی کنم و به پیروزی گل بزنم. لطفا به تماشاگران بگوئید فقط تیم های محبوب خود را تشویق کنند.

30- محمود فکری ( بازیکن استقلال) : اصلا نمی توان این گونه بازی ها را حدس زد امیدوارم بازی تماشاگر پسند باشد، ولی ما برای برد می رویم حالا باید دید خدا چه می خواهد؟

31- فرشاد پیوس ( بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس) : در ابتدا امیدوارم بچه ها بازی جوانمردانه ای ارائه دهند و تماشاگران شاهد حرکات غیر ورزشی نباشند. به نظر من هر تیمی بهتر بازی کند، موفق تر است و نتیجه نهایی با اوست . اما این بازی سنتی است که هر چقدر ما بتوانیم تعداد بازی بین این دو تیم را افزایش دهیم ، از حساسیت های آن کاسته ایم .  پس بهتر است این کار فقط به 2 بار در سال محدود نشود . چرا که من که بارها در این دیدار سنتی شرکت کرده ام ،  خودم  به شرایط آن واقف هستم. ما از دو هفته قبل از بازی دچار استرس می شدیم و کاملا  تحت تأثیر جو و شرایط احساسی بودیم . در کل بازیکنان با تجربه در این مواقع نقش به سزایی دارند. اما من فکرمی کنم و می دانم که پرسپولیس 2 بر 1 پیروز شود.

32- محمد نوازی ( بازیکن مصدوم تیم ملی و استقلال) : در ابتدا امیدوارم دو تیم باز خوبی ارائه کنند و تماشاگران هم ، علاوه بر تشویق تیم مورد علاقه خود، از بازی راضی باشند . از تمامی آنها خواهش می کنم که به بازیکنان و مربیان تیم حریف بی احترامی نکنند ، چرا که ما فقط در داخل میدان با هم رقیب و در بیرون از زمین رفیق هستیم  . به هر حال انشاءالله استقلال ببرد . الحمد الله وضعیت بچه ها در این چند روز خیلی خوب است ، من هم تمرینات سبکم را با تیم شروع کردم و به محض بهبود کامل و آمادگی به میدان باز خواهم گشت . برای ایجاد روحیه بیشتر و اینکه در کنار اعضای تیم باشم به همراه آنها به تبریز می روم.

33-هادی مهدی کیا ( بازیکن پرسپولیس) : از قدیم این بازی برای همه مهم بوده ، همه دوست دارند برنده این بازی باشند و هرگز دوست ندارند به باخت فکر کنند. البته به چند دلیل امسال من فکر می کنم این بازی حساسیت سالهای قبل را ندارد. این خود باعث می شود بازی بهتری ارائه شود. در پایان هر چند که با تیم به تبریز نرفته ام ، اما امیدوارم از پای گیرنده شاهد پیروزی پرسپولیس باشم.