تبیان، دستیار زندگی
بیشتر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی با رویكرد فرهنگی همراه است؛‌ سازمان تبلیغات با تولید و ارائه برنامه‌های فرهنگی همچنین برگزاری كارگاه‌های آموزشی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بستر‌ مناسبی را در این زمینه ایجاد می‌كند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فعالیت 100 سایت برای ترویج حجاب

حجاب

مدیر كل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت:‌ سازمان تبلیغات اسلامی در 100 سایت برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف فعالیت می‌كند.

فرزانه نیكوبرش در گفت‌وگو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بیش از 100 سایت در كشور فعالیت دارد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینكه بیشترین فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های فرهنگی است، سعی كرده‌ایم از طریق تبلیغ در فضای مجازی و با تولید مطالب و مقالات مختلف، افكار عمومی را در این زمینه آماده سازیم همچنین با ایجاد نگرش با هدف گرایش به حجاب و عفاف مطالبی را برای مخاطبان در سایت‌های مختلف قرار داده‌ایم.

مدیر كل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تصریح كرد:‌ هدف سایت‌هایی را كه در خصوص حجاب و عفاف فعالیت می‌‌كنند‌، اطلاع‌رسانی در موضوعات عفاف و حجاب همچنین ایجاد زمینه‌های فرهنگی برای این موضوع است.

نیكوبرش با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم كه دشمن علیه كشور ما بر پا كرده است، تصریح كرد: با توجه به اینكه بیشترین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه پرداختن به بحث حجاب و عفاف است سعی كرده‌ایم از گروه‌ها و اقشار تاثیر‌گذار از جمله مبلغان دینی و روحانیون در این زمینه استفاده كنیم.

بیشتر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی با رویكرد فرهنگی همراه است؛‌ سازمان تبلیغات با تولید و ارائه برنامه‌های فرهنگی همچنین برگزاری كارگاه‌های آموزشی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بستر‌ مناسبی را در این زمینه ایجاد می‌كند

وی در ادامه این مطلب افزود: تلاش سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف یا هر موضوع دیگری كه فرهنگی باشد،‌ برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور توانمندسازی مبلغان و روحانیون است.

نیكوبرش اضافه كرد:‌ انتشار كتب‌های تخصصی و برپایی كارگاه‌‌های آموزشی با موضوعات خانواده و ‌جنگ نرم نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان برای روشنگری و ساماندهی نگرش فرهنگ‌های دینی در افكار عمومی است.

مدیركل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینكه وظیفه مبلغان دینی از قبل مشخص و معین شده است،‌ گفت:‌ بیشترین وظیفه این دسته از افراد،‌ حول محور حجاب و عفاف و ترویج این موضوع است و از آنجایی كه بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید دشمن‌شناسی داشته باشیم؛ از این رو مبلغان دینی می‌توانند از طریق برقراری ارتباط متقابل با مردم،‌ میزان آگاهی نسل جوان را در جنگ نرم برای شكست‌ دشمن بالا برند.

نیكوبرش در خصوص رویكرد سازمان تبلیغات اسلامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف گفت: بیشتر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی با رویكرد فرهنگی همراه است؛‌ سازمان تبلیغات با تولید و ارائه برنامه‌های فرهنگی همچنین برگزاری كارگاه‌های آموزشی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بستر‌ مناسبی را در این زمینه ایجاد می‌كند.

منبع:فارس

تنظیم:س.آقازاده