تبیان، دستیار زندگی
دانشکده علوم حدیث با راه اندازی دانشکده مجازی ، آموزشهای رسمی خود را از طریق شبکه جهانی اینترنت به مشتاقان سراسر جهان ارائه میــدهد. سید حمید حسینی معاون پژوهشی و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشکده علوم حدیث با اعلام این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز ثبت نام در دوره رسمی دانشکده مجازی علوم حدیث


دانشکده علوم حدیث با راه اندازی دانشکده مجازی ، آموزشهای رسمی خود را از طریق شبکه جهانی اینترنت به مشتاقان سراسر جهان ارائه میــدهد.

سید حمید حسینی معاون پژوهشی و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشکده علوم حدیث با اعلام این خبر، شرایط و ویژگیهای دوره اینترنتی دانشکده علوم حدیث را تشریح کرد. وی گفت: با برگزاری چند دوره آزمایشی به صورت الکترونیکی و کسب مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرایط لازم برای پذیرش دانشجو از طریق اینترنت و برگزاری دوره های آموزش مجازی فراهم شده و اولین دوره رسمی مقطع کارشناسی علوم حدیث از مهرماه آغاز خواهد شد.

وی مهلت ثبت نام در این دوره را تا پایان شهریور ماه اعلام و خاطرنشان کرد، تمامی مراحل ثبت نام، پذیرش و مشاهده دروس از طریق پایگاه اینترنتی، www.vu.hadith.ac.ir انجام خواهد شد و به شرکت کنندگان در این دور? فراگیر اینترنتی مدرک کارشناسی رسمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اعطا می شود.

مدیر این دانشکده اینترنتی افزود: دروس این دانشکده اینترنتی به صورت چندرسانه ای و تعاملی طراحی و تولید شده و در تولید و ارائه این دوره ها تمامی استانداردهای جهانی آموزش الکترونیکی مورد توجه قرار گرفته است.

داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط پذیرش می توانند از طریق پایگاه دانشکده برای ثبت نام اقدام کنند. از میان افراد متقاضی براساس اولویتهای اعلام شده تعداد 500 نفر دراین دوره پذیرفته خواهند شد. پذیرفته شدگان به مدت یک ترم تحصیلی با عنوان دانش پذیر تحصیل خواهند کرد و به شرط کسب امتیاز لازم در آزمون پایان این ترم به عنوان دانشجوی دانشکده مجازی علوم حدیث شناخته خواهند شد. دانشجویان دوره های اینترنتی این دانشکده مجازی همانند دانشجویان دوره های حضوری از مزایایی چون: معافیت از نظام وظیفه و مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم برخوردار خواهند بود.

لازم به ذکر است دانشکده علوم حدیث یکی از مراکز آموزش عالی کشور است که در جوار حرم حضرت عبدالعظیم در شهر ری واقع شده و از سال 1378 با مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی کار خود را آغاز کرده و تا کنون علاوه بر جذب دانشجو از طریق آزمون سراسری دانشگاهها، دوره هایی فشرده از آموزشهای حدیثی را برای عموم علاقمندان در شهرهای مختلف کشور اجرا نموده است.

ضمناً خاطرنشان می شود پایگاههای اینترنتی این دانشکده به نشانیهای ذیل از طریق اینترانت رایگان پایگاه اطلاع رسانیwww.tebyan.net قابل استفاده می باشد:

1-www.hadith.net

2-www.vu.hadith.net

روابط عمومی دانشکده علوم حدیث