تبیان، دستیار زندگی
بخش امور کاربران سایت تبیان در ایام فرخنده میلاد حضرت امام حسین (ع)، حضرت قمر بنی هاشم (ع) و حضرت امام سجاد (ع)، اقدام به برگزاری قرعه کشی جوایز ارزنده خود نموده است. کاربران می توانند با توجه به امتیازات خود در این قرعه کشی....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قرعه کشی هدایا ویژه اعیاد شعبانیه

اعیاد شعبانیه

مژده دهید که عید است؛ همه را خبر کنید، پیامبر(ص) به مبارکی این مولود پر برکت ، صله می دهد، علی (ع) و فاطمه (س) مسرورند و صدقه می دهند؛ از این که حسین (ع) برای نجات، پای در این دنیای خاکی نهاد تا پاسدار باشد دین خدا را

و عباس بن علی بن ابیطالب (ع) ، از همین ابتدا ادب کرد و بعد از مولای خویش پای بر این کره خاکی نهاد.

چه مولود زیبایی؛ او آمده تا جانبازی کند در راه ولیّ خویش و زینت عبادت کنندگان خدا، زین العابدین، خانه حسین بن علی بن ابیطالب (ع) را نورانی گرانید.

این اعیاد بر همه شما مبارک.

اعیاد شعبانیه

بخش امور کاربران سایت تبیان در ایام فرخنده میلاد حضرت امام حسین (ع)، حضرت قمر بنی هاشم (ع) و حضرت امام سجاد(ع)، اقدام به برگزاری قرعه کشی جوایز ارزنده خود نموده است. کاربران می توانند با توجه به امتیازات خود در این قرعه کشی ها شرکت نمایند.

اگر امتیاز شما برای این جوایز کم است فرصت دارید که برای قرعه کشی های بعدی امتیاز خود را به حد نصاب برسانید.( شما می توانید اینجا کلیک کنید)

قرعه کشی یک عدد لپ تاپ به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع)، قرعه کشی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مناسبت ولادت حضرت ابالفضل(ع) و قرعه کشی یک عدد مانیتور LCD به مناسبت ولات حضرت امام سجاد (ع).

باشگاه کاربران تبیان در نیمه شعبان شگفتانه خود مخصوص اعضای مجرد را قرعه کشی خواهد کرد. خود را برای جایزه ویژه آماده نمایید.


بخش امور کاربران سایت تبیان

اسامی برندگان عضویت ویژه

راهنمای عضویت (1)

برنامه های تابستانی امور کاربران برای اعضای خانواده بزرگ تبیان

یک عدد لپ تاپ جایزه پنجمین قرعه کشی اعضای ویژه

راهنمای عضویت ویژه

عضویت ویژه؛ خدمات ویژه