تبیان، دستیار زندگی
مسئول امور فرهنگی بانوان اداره كل تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری ویژه برنامه های حجاب و عفاف در نیمه دوم تیرماه در اردبیل خبر داد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری ویژه برنامه های حجاب و عفاف در اردبیل

مسئول امور فرهنگی بانوان اداره كل تبلیغات اسلامی اردبیل

مسئول امور فرهنگی بانوان اداره كل تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری ویژه برنامه های حجاب و عفاف در نیمه دوم تیرماه در اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، ،سارا حقی با اعلام این خبر گفت: نهادینه كردن فرهنگ حجاب و پوشش اسلامی در جامعه و رعایت عفت عمومی از جمله كارهای فرهنگی است كه به لحاظ اهمیت بایستی در صدر برنامه ها قرار گیرد لذا در هفته گرامیداشت حجاب و عفاف ویژه برنامه هایی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و با شركت جمع كثیری از بانوان و دختران جوان در مساجد و محافل دینی،هسته های فرهنگی جوان،هیئتهای مذهبی بانوان و ... با عناوین مختلفی از جمله گفتمانهای دینی با موضوع حجاب و عفاف،اعزام مبلغه ،مصاحبه های متعدد در رسانه های جمعی تهیه و توزیع بروشور حجاب و عفاف و .. برگزار می شود.

وی گفت: تهیه و درج احادیث و پیامهای اخلاقی با موضوع فرهنگ عفاف و حجاب در سربرگ های اداری،ارسال پیام كوتاه فرهنگی با موضوع فرهنگ عفاف، درج مقالات و مباحث پیرامون حجاب و عفاف در سایت تبیان، بیان احادیث و روایات و توصیه های دینی در مورد مسئولیت مشترك زن و مرد در رعایت گناه ،نشست تخصصی زنان فرهیخته و فعال فرهنگی از دیگر برنامه های هفته حجاب و عفاف است.

حقی افزود:این برنامه از 12 تیرماه شروع و تا 23 ادامه دارد.

تنظیم: هومن بهلولی