تبیان، دستیار زندگی
با پیروزی بر این تیم قصد كسب صدر جدول را داریم سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با ارایه‌ی بازی زیبا، قصد كسب سه امتیاز را در دیدار برابر پاس داریم. امیر قلعه‌نویی اظهار كرد: پس از انجام نخستین بازی در لیگ، تمرینات چند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صحبتهای امیر قلعه نویی قبل ازبازی باپاس

با پیروزی بر این تیم قصد كسب صدر جدول را داریم


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با ارایه‌ی بازی زیبا، قصد كسب سه امتیاز را در دیدار برابر پاس داریم.

امیر قلعه‌نویی اظهار كرد: پس از انجام نخستین بازی در لیگ، تمرینات چند روز اخیر را روی رفع نقاط ضعفی كه در دیدار برابر صباباتری مشاهده شد، متمركز كردیم. اگرچه برابر این تیم پیروز شدیم، اما نقاط ضعفی نیز دیده شد و با انجام تمرینات ویژه سعی در از بین بردن این نقاط ضعف كردیم.

وی افزود: دیدارهای دو تیم پاس واستقلال همیشه جذاب بوده و این دو تیم هم اكنون از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند و بی‌شك بازی فردای این دو تیم نیز دیدار تماشاگرپسندی خواهد بود.

قلعه‌نویی در مورد شناخت از تیم پاس گفت: نسبت به این تیم شناخت خوبی داریم. فصل گذشته در دو دیدار رفت و برگشت موفق به شكست این تیم شدیم و تمام تلاش خود را به كار خواهیم گرفت تا بتوانیم با پیروزی بر این تیم، طی هفته‌های ابتدایی، صدرنشینی را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: هر چه از زمان لیگ می‌گذرد، تیم‌ها از شكل بهتری برخوردار می‌شوند و در هفته‌های بعدی نمی‌توان دیدارهایی با اختلاف گل زیاد را مشاهده كرد، چرا كه تیم‌ها از یكدیگر شناخت پیدا می‌كنند و كار سخت‌تر می‌شود. ضمن آن كه معمولا در تورنمنت‌های فوتبال دیدارهای اول بسیار مشكل است و هر تیمی بتواند در این بازی‌های ابتدایی امتیازات لازم را جمع‌آوری كند، از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار می‌شود.