تبیان، دستیار زندگی
با تلاشهای صورت گرفته از سوی مدیریت مجتمع فولاد مبارکه باشگاه سپاهان پس از62 سال که ازتاسیس آن می گذرد صاحب ورزشگاهی اختصاصی با امکانات و تجهیزات مطلوبی شد. محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان  ضمن بیان مطلب فو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باشگاه سپاهان صاحب ورزشگاهی مجهز و اختصاصی شد


با تلاشهای صورت گرفته از سوی مدیریت مجتمع فولاد مبارکه باشگاه سپاهان پس از62 سال که ازتاسیس آن می گذرد صاحب ورزشگاهی اختصاصی با امکانات و تجهیزات مطلوبی شد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان  ضمن بیان مطلب فوق افزود: یکی ازاهدافی که مدیریت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از ابتدای قبول مسوولیت پیگیری می کرد، راه اندازی وتامین تاسیسات ورزشی باشگاه بود که به لطف خدا ومساعدتهای آقای اسلامیان مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه این امر محقق شد تا مجتمع ورزشی پلی اکریل به طور کامل در اختیارباشگاه سپاهان قرارگیرد.

وی ادامه داد: این مجتمع 23 هزارمترمربع وسعت دارد وشامل سه زمین چمن فوتبال، استادیوم 7 هزارنفری که امکان گسترش آن تا 20 هزارنفر وجود دارد، سالن ورزشی ویژه ورزشهای سالنی، دواستخرسرپوشیده ویژه بانوان و آقایان با امکانات کامل، شش زمین تنیس، دوزمینه روبازبسکتبال، یک زمین روباز والیبال به همراه فضای سبزبا امکان ایجاد فضا برای ورزشهایی نظیر اسکواش و اسکیت ورستوران که به واقع مجتمعی منحصر بفرد را برای باشگاه سپاهان فراهم آورده است.

ساکت خاطرنشان کرد: روزگذشته این مجموعه به باشگاه سپاهان تحویل داده شد تا ازاین پس با نام مجموعه ورزشی سپاهان مورد استفاده قرارگیرد. بدنبال این مساله هستیم تا سکوهای ورزشگاه را تا سقف 20هزارنفر افزایش داده وامکان برگزاری مسابقات لیگ برتررا دراین ورزشگاه فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: این اقدام کمتر ازکسب عناوین قهرمانی وموفقیتهای ورزشی ما نیست و امروزمیتوانیم اعلام کنیم که باشگاه سپاهان درایران تنها باشگاهی است که ورزشگاه اختصاصی با تجهیزات مطلوب ومنحصربه فرد را دراختیاردارد. بنده ازابتدای قبول مسولیت دراین باشگاه چند هدف را دنبال می کردم، یکی ازآنها راه اندازی وتشکیل تیم " ب " باشگاه بود که با موفقیت انجام شد و این تیم موفق شد انسجام وشکل بسیارخوبی بگیرد.

ازسوی دیگر ایجاد مجتمع ورزشی اختصاصی برای باشگاه نیز ازدیگر اهداف ما بود که خوشبختانه با مساعدتهای مدیریت مجتمع فولاد مبارکه تحقق پیدا کرد تا ازاین پس سپاهان شکل وشمایل باشگاهی حرفه ای و درخورنام اصفهان راهمراه داشته باشد.