تبیان، دستیار زندگی
پل، هشت پای پیشگو، پس از پایان رقابت های جام جهانی 2010 که با رکورد کامل پیش بینی های صحیح این جانور همراه بود، دیگر به پیشگویی رقابت های فوتبال نخواهد پرداخت .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هشت پا تهدید به مرگ شد

هشت پا

پل، هشت پای پیشگو، پس از پایان رقابت های جام جهانی 2010 که با رکورد کامل پیش بینی های صحیح این جانور همراه بود، دیگر به پیشگویی رقابت های فوتبال نخواهد پرداخت.

به نقل از مهر، این هشت پا که هفت نتیجه تیم ملی آلمان در رقابت های جام جهانی 2010 و دیدار نهایی این رقابت ها که با برتری اسپانیا و قهرمانی این تیم به پایان رسید را درست پیش بینی کرد، از این پس به زندگی عادی خود در "سی لایف آکواریوم" در اوبرهاوزن آلمان خواهد پرداخت.

برپایه گزارش ایندپندنت، این هشت پا از جانب هوادارانی که تیم هایشان شکست خورد تهدید به مرگ شده تا آنجا که خوزه زاپاترو، نخست وزیر اسپانیا، خواسته که آن به کشورش پناهنده شود.

هشت پا

سخنگوی آکواریوم با بیان اینکه پل از این پس دیگر پیشگویی نخواهد کرد، گفت: پل از این به بعد نه پیشگویی ورزشی می کند،  نه پیشگویی سیاسی، نه پیشگویی اجتماعی و نه پیشگویی اقتصادی. پل 9 مغز دارد: یکی در بدنش و هشت تا در هرکدام از پاهایش.

پل یک هشت پای دو و نیم ساله است و به نظر نمی رسد برای رقابت های جام ملت های اروپای 2012 در قید حیات باشد. پل به مناسبت پیش بینی های صحیح خود در رقابت های جام جهانی 2010 یک نسخه از جام جهانی از جنس طلا جایزه گرفته است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری