تبیان، دستیار زندگی
ر آمریكا،‌ با اجرای برنامه‌ای تلویزیونی توانست به منظور كمك به آسیب دیدگان حادثه «طوفان كاترینا»، بیش از یك میلیون دلار وجه نقد جمع‌آوری كند. به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس«جری لوییس»، 79 ساله طی دو روز اجرای برنامه تلویزیونی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اجرای برنامه برای کمک به طوفان زدگان


«جری لوییس»، كمدین مشهور آمریكا،‌ با اجرای برنامه‌ای تلویزیونی توانست به منظور كمك به آسیب دیدگان حادثه «طوفان كاترینا»، بیش از یك میلیون دلار وجه نقد جمع‌آوری كند.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس«جری لوییس»، 79 ساله طی دو روز اجرای برنامه تلویزیونی یك میلیون دلار وجه نقد را برای كمك به آسیب دیدگان حادثه طوفان مهیب كاترینا و بیش از 54میلیون و 900 هزار دلار از درآمد حاصله را وقف كودكان مبتلا به بیماری ارثی «تحلیل و فساد عضلانی» كرد.

كمك‌های جمع‌آوری شده برای حادثه دیدگان طوفان كاترینا به دست تشكلات مذهبی مسیحیان در ایالت‌های آلباما، لوسیانا و می‌سی‌سی‌پی رسیده و سپس از طریق آنها به دست مردم درمانده و بی‌خانمانی می‌رسد كه تعدادشان از هزاران نفر تجاوز می‌كند.

«لوییس» گفت: من بسیار خوشحالم كه همزمان با اجرای پروژه 40ساله‌ام در كمك‌رسانی به بچه‌‌هایی كه به بیماری «تحلیل و فساد عضلانی» مبتلا هستند توانسته‌ام به حادثه‌دیدگان طوفان كاترینا كمك كنم

خبرگزاری فارس