تبیان، دستیار زندگی
هفته نمایش هم هنوز تماشاگران زیادی دارد درام تاریخی پرفروش سینمای هند با یك مشكل جدید روبه رو شده است. به نوشته سایت اینترنتی ردیف ، در حالی كه «مانگل پاندی» در سومین هفته نمایش هم هنوز تماشاگران زیادی دارد، احتمال دارد سینم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«مانگل پاندی» در سومین هفته نمایش هم هنوز تماشاگران زیادی دارد


درام تاریخی پرفروش سینمای هند با یك مشكل جدید روبه رو شده است. به نوشته سایت اینترنتی ردیف ، در حالی كه «مانگل پاندی» در سومین هفته نمایش هم هنوز تماشاگران زیادی دارد، احتمال دارد سینماهای نمایش دهنده مجبور شوند نمایش آن را متوقف كنند.

بازماندگان مانگل پاندی این رزمنده كلاسیك راه آزادی و استقلال كشور هند علیه سازندگان این فیلم تاریخی به دادگاه شكایت كرد و خواستار توقف نمایش آن شده اند. آنها به این دلیل خواستار توقیف فیلم شده اند كه قصه فیلم زندگی و مبارزات این سرباز شجاع را تحریف كرده است.

دادگاه عالی دهلی از عامرخان و كتان مهتا بازیگر و كارگردان فیلم خواسته كه برای ادای توضیحات خود را به دادگاه معرفی كنند. بازماندگان فیلم مدعی اند نحوه نمایش كاراكتر مانگل پاندی در فیلم غلط است و وی هیچ وقت به یك زن زشتكار دل نبست.

در فیلم عامرخان كه تهیه كننده فیلم هم هست در نقش مانگل پاندی رهبر قیام سربازان هندو و مسلمان را بدست می گیرد. مردم هند این قیام را اولین جنگ استقلال كشور می دانند.

رانی موكرجی ، آمیشا پاتل و دنی استیونز هم در فیلم بازی كرده اند.

مطالب مرتبط:

نمایش جنجالی یک فیلم هندی در انگلیس 

یک فیلم هندی رکورد نمایش را در بریتانیا شکست

منبع :جام جم آنلاین