تبیان، دستیار زندگی
خواب بودند> همچنان در دیلمان فیلمبرداری <وقتی همه خواب بودند> همچنان در منطقه دیلمان ادامه دارد. در حالی خبر از بازی شهاب حسینی در این فیلم داده می‌شود كه این بازیگر فعلاً در مجارستان به سر می‌برد. تصویربرداری <...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلمبرداری <وقتی همه خواب بودند> همچنان در دیلمان


فیلمبرداری <وقتی همه خواب بودند> همچنان در منطقه دیلمان ادامه دارد.

در حالی خبر از بازی شهاب حسینی در این فیلم داده می‌شود كه این بازیگر فعلاً در مجارستان به سر می‌برد.

تصویربرداری <مدار صفردرجه> (حسن فتحی) از فروردین ماه امسال آغاز شده و شهاب حسینی كه یكی از بازیگران اصلی این مجموعه است یك ماه قبل به همراه گروه راهی بوداپست شده است.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، گروه فیلمبرداری تا دو ماه دیگر در مجارستان خواهند بود و با این تفاسیر بازی شهاب حسینی در فیلم جدید تهمینه میلانی منتفی است. گویا هنوز تماسی هم با حسینی در بوداپست گرفته نشده است.

حامد بهداد اضافه می‌شود.

باتوجه به منتفی شدن بازی شهاب حسینی به نظر می‌رسد حامد بهداد به این پروژه اضافه شود. بهداد هم‌اكنون مشغول بازی در تله فیلم <عروس كوهستان> در ارومیه است و تا دو هفته دیگر این پروژه به پایان می‌رسد. اگر حضور بهداد در <آتش بس> قطعی شود، او باید بلافاصله بعد از پایان این تله فیلم راهی تهران شود تا جلوی دوربین میلانی برود.

السا فیروز آذر؛ دستیار میلانی شد

اما تهمینه میلانی السا فیروز‌آذر را به عنوان یكی از دستیاران فیلمش برگزیده است. فیروزآذر كه در <زن زیادی> یكی از نقش‌های اصلی فیلم را بازی می‌كرد در پروژه جدید میلانی دستیار خواهد بود. فیروزآذر بعد از <زن زیادی> در تقاطع ابوالحسن داوودی ایفای نقش كرد. فیروزآذر قرار بود در عاشق هم بازی كند كه ساخت این پروژه به تعویق افتاده است. علیرضا زرین‌دست فیلمبرداری كمدی <آتش بس>‌را بر عهده خواهد داشت.

منبع :هموطن آنلاین