تبیان، دستیار زندگی
ی‌ <آتش بس> فیلم جدید تهمینه میلانی چند روزی است روی بورس خبرهای تولید سینمای ایران قرار دارد. میلانی پروانه ساخت این فیلم را چندین ماه قبل دریافت كرد تا فعلاً از ساخت <عاشق> صرفه‌نظر كند. میلانی خود فیلمنامه &LT...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همه چیز درباره <آتش بس> تهمینه میلانی‌


<آتش بس> فیلم جدید تهمینه میلانی چند روزی است روی بورس خبرهای تولید سینمای ایران قرار دارد.

میلانی پروانه ساخت این فیلم را چندین ماه قبل دریافت كرد تا فعلاً از ساخت <عاشق> صرفه‌نظر كند. میلانی خود فیلمنامه <آتش بس> را نوشته كه از مضمونی كمدی برخوردار است. كارگردان <زن زیادی> چند روز بعد از صدور پروانه ساخت این فیلم پرویز پرستویی و هدیه تهرانی را برای نقش‌های اصلی فیلمش برگزید؛ موضوعی كه میلانی خود آن را تأیید كرد، اما بعد از گذشت‌ دو ماه و درست زمانی كه میلانی تصمیم داشت <آتش بس> را جلوی دوربین ببرد، با مشكل بازیگر روبرو شد. میلانی به همین دلیل مجبور شد در فیلمنامه تغییراتی بدهد و سن شخصیت‌های اصلی داستان را پایین بیاورد.

میلانی چندی قبل از بازی محمدرضا فروتن، شهاب حسینی و مهناز افشار در این فیلم خبر داد. البته او اعلام كرد هنوز هیچ قراردادی بسته نشده است. گفته می‌شود با توجه به حضور میلانی در یكی از فستیوال‌های خارجی، این كارگردان نمی‌تواند فیلمبرداری <آتش بس>‌را به تعویق بیندازد. از میان بازیگران موردنظر میلانی به نظر می‌رسد تنها بازی مهناز افشار در فیلم قطعی باشد. او حتی تمریناتش را با میلانی آغاز كرده است.

فروتن تا یك ماه دیگر در دیلمان است

محمدرضا فروتن كه هم‌اكنون مشغول بازی در جدیدترین فیلم فریدون حسن‌پور است باید تا هفته اول مهرماه همچنان جلوی دوربین این فیلم باشد. این در حالی است كه از هفته گذشته تاكنون تهمینه میلانی صحبت‌هایی درخصوص بازی محمدرضا فروتن در نقش اصلی فیلمش مطرح كرده است. فروتن درباره كار آینده‌اش به خبرنگار <بانی‌فیلم> گفت: <هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. حداقل تا یك ماه دیگر باید در دیلمان باشم تا فیلمبرداری <وقتی همه خواب بودند> به پایان برسد.> فروتن در ادامه گفت:<یكی، دو پیشنهاد دارم، اما در پایان فیلمبرداری این پروژه درباره آنها تصمیم می‌گیرم. به هر حال هنوز هیچ قراردادی برای فیلم تازه‌ای امضا نكرده‌ام.

منبع:هموطن آنلاین