تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال اسپانیا گفت تیم او قادر بوده در دیدار نهایی رقابت های جام جهانی 2010 با بیش از یک گل مقابل هلند به برتری برسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهترین تیم قهرمان شد

دل بوسکه

دل بوسکه: می‌توانستیم بیش از یک گل به هلند بزنیم

سرمربی تیم فوتبال اسپانیا گفت تیم او قادر بوده در دیدار نهایی رقابت های جام جهانی 2010 با بیش از یک گل مقابل هلند به برتری برسد.

تیم فوتبال اسپانیا بامداد امروز در دیدار نهایی رقابت های جام جهانی 2010 با تک گل آندرس اینیستا در وقت های اضافه مقابل هلند پیروز شد و برای نخستین بار به عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی رسید.

ویسنته دل بوسکه در پایان این دیدار رو به تلویزیون گفت: این یک دیدار دشوار بود. ما بازیکنان فوق العاده خوبی داریم و می توانستیم یک گل و یا حتی دو گل دیگر بزنیم. با این حال فکر می کنم نتیجه سزاوارانه ای رقم خورد. امروز برای من یک شب خوشحال کننده به حساب می آید.

وی در خصوص نقش این پیروزی در متحد کردن اسپانیا افزود: در تیم ما بازیکنانی از سراسر اسپانیا حضور دارند و من امیدوارم که این احساس اتحاد در کشور ما هم رخ دهد. به نظر من ورزش فواید بسیار زیادی دارد و امیدوارم فوتبال بتواند روابط بهتری را در کشور ایجاد کند.

فند مارویک: داور تحت تاثیر رسانه‌های اسپانیا سوت زد

فند مارویک

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند از عملکرد "هوارد وب" داور انگلیسی دیدار نهایی جام جهانی 2010 انتقاد کرد و آن را تحت تاثیر رسانه های اسپانیایی خواند.

تیم فوتبال اسپانیا بامداد امروز در وقت های اضافه با تک گل اینیستا مقابل هلند پیروز شد و برنده نوزدهمین دوره رقابت های جام جهانی شد.

برت فن مارویک در نشست خبری پایان این دیدار اظهار داشت: به نظر من داور این مسابقه نتوانست بازی را کنترل کند. اما اجازه بدهید یک چیز را روشن کنم؛ بهترین تیم این تورنمنت فاتح جام شد. من سعی می کنم این مسابقه را به بهترین وجه ممکن آنالیز کنم. من پیش از بازی مطالبی را خواندم که در آن اسپانیایی ها از عملکرد داور مسابقه عصبانی بودند چرا که "وب" در دیدار نخست این تیم دچار اشتباهاتی شده بود و این اظهار نظرها بر روی بازی امروز ما تاثیر گذاشته بود.

وی در خصوص بازی خشونت آمیز تیم ملی هلند در این دیدار اظهار داشت: این شیوه، شیوه ما نیست. این سبک ما نیست که خطاهای وحشتناک انجام دهیم. فوتبال ما اینگونه نیست. این دیدار، دیدار فینال بود و طبیعتا تنش در آن در سطح بالایی قرار داشت. اگر به بازی های گذشته دو تیم نگاه کنید می بینید که اینگونه نبوده است.

تنظیم:سعید آقازاده