تبیان، دستیار زندگی
برای استفاده از چت تبیان لازم است قبل از هر چیز عضو تبیان باشید. پس از پر کردن فرم عضویت حتما باید عضویت شما تایید نهایی شود . برای تایید نهایی عضویت باید مدارک خود را برای ما ارسال نمایید . برای ارسال مدارک می ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راهنمای چت تبیان

سوالات متداول کاربران در مورد چت تبیان

چت

امکان استفاده از چت تبیان مخصوص اعضای تایید نهایی است.

بنده در افغانستان هستم می خواستم از خدمات چت در سایت تبیان استفاده نمایم. اما هرچه کوشش می کنم موفق نمی شوم. امیدوارم در صورت امکان مرا راهنمایی فرمایید.

پاسخ تبیان: در صورتی که با پیغامی مواجه می شوید آن را به صورت کامل برای ما ارسال نمایید تا بتوانیم دقیق تر مشکل را بررسی کنیم. در این بخش به لحاظ فنی مشکلی وجود ندارد.

آیا می توان دو یا بیشتر از دو نام کاربری برای قسمت چت تبیان داشته باشم.

پاسخ تبیان: این مورد امکان پذیر نیست.

من نمی دونم چرا نمی تونم وارد چت روم سایت تبیان بشم. لطفاً من را راهنمایی کنید. من تائید نهایی شدم اگه اشتباه نکنم.

پاسخ تبیان: شناسه کاربری و رمز عبور خود را در تبیان برای ما ارسال نمایید تا بتوانیم دقیق تر بررسی کنیم. همچنین در صورتی که هنگام ورود به این بخش با پیغام خاصی مواجه می شوید آن را برای ما ارسال نمایید تا بتوانیم پاسخگو باشیم.

من در مورد ورود به محیط چت تبیان مشکل دارم. مدتی قبل و چندین بار مشکل خود را مطرح کردم اما بعد از مدت زیادی هنوز مشکل ورود من به محیط چت رفع نشده لطفا نسبت به رفع مشکل اینجانب اقدام بفرمایید. شناسه من 18dp_sama

پاسخ تبیان: شما باید نام کاربری چت را وارد نمایید نه شناسه کاربری برای لاگین نمودن در تبیان. شناسه چت شما: Gimi_sama است. لطفا بررسی نمایید و سپس برای امنیت بیشتر خود پسوردتان را نیز تغییر دهید.

بنده کلمه عبور و پسورد مربوط به چت خود را فراموش کردم. به قسمت مشاهده اطلاعات عضویت مراجعه نمودم ولی اطلاعات من قابل مشاهده نبود.

پاسخ تبیان:  برای دریافت رمز عبور شما می توانید به قسمت *** خدمات - عضویت در سایت - دریافت دوباره رمز عبور *** مراجعه فرمایید.

چطور وارد چت بشم؟

پاسخ تبیان: رعایت موارد ذیر برای استفاده از محیط چت تبیان ضروری است:

*امکان استفاده از چت تبیان مخصوص اعضای تایید نهایی است.

*برای استفاده از چت تبیان لازم است قبل از هر چیز عضو تبیان باشید. پس از پر کردن فرم عضویت ؛ بهتر است عضویت شما تایید نهایی شود. برای تایید نهایی عضویت باید مدارک خود را برای ما ارسال نمایید . برای ارسال مدارک می توانید یکی از راه های زیر را انتخاب کنید:

1 - ارسال یک قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه به آدرس پستی: تهران – بلوار کشاورز – خیابان نادری – نبش کوچه حجت دوست –  شماره 12

2 - ارسال تصویر شناسنامه و عکس به ایمیلozviat  پس از آنکه تایید نهایی شدید می توانید با ورود به قسمت چت و وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور خود وارد محیط چت شده و با انتخاب یکی از اتاق های چت مانند سایر چت های web base به گفتگو با سایر اعضای تبیان بپردازید.

*برای ورود به بخش چت شما می توانید به قسمت *** خدمات - چت *** مراجعه نمایید . پس از ورود به این قسمت شما می بایست در یکی از Room name های موجود login نمایید .

* برای وارد شدن در برنامه چت تبیان لازم است كه عضو از نام مستعار چت به عنوان Username و رمز عبور عضویت به عنوان Password استفاده نماید.

* لازم به ذكر است كه نام مستعار چت برای وارد شدن به برنامه چت تبیان باید به صورت لاتین باشد.

در صورتی كه نام مستعار چت شما به صورت فارسی می باشد شما می توانید آن را به نام مستعار لاتین دلخواه تان تغییر دهید.

* برای تغییر نام مستعار اطلاعات زیر را به قسمت *** پرسش و پاسخ - پرسش از تبیان - مشکلات ما و شما - عضویت *** به صورت صحیح و کامل ارسال کرده تا نام مستعار شما تغییر یابد .

* برای استفاده از چت تبیان شما نیاز به نرم افزار فلش پلیر (نسخه نهایی) دارید که برای دانلود نمودن آن می توانید از بخش دانلود سایت تبیان استفاده نمایید .شما باید فایل Setup را از دایرکتوری فلش پلیر بر روی سیستم خود اجرا کرده تا برنامه فلش پلیر نصب شده و بتوانید از این قسمت استفاده نمایید .

می خواستم بدونم کسی که چت می کنه تو خونه آیا نفره بعدی می تونه بدونه چت کردن اونو بفهمه؟ یا اینجوری بگم نرم افزاری هست که اطلاعات چت رو بیرون بکشه؟

پاسخ تبیان:  چنین موردی در چت تبیان امکان پذیر نیست.

من وقتی user و pass خودم رو می زنم وارد چت بشم به passworde من error می ده چه کار کنم. ممنون.

پاسخ تبیان: برای ورود به بخش چت شما می توانید به قسمت *** خدمات - چت *** مراجعه نمایید . پس از ورود به این قسمت شما می بایست در یکی از Room name های موجود login نمایید .

* برای وارد شدن در برنامه چت تبیان لازم است كه عضو از نام مستعار چت به عنوان Username و رمز عبور عضویت به عنوان Password استفاده نماید.

* لازم به ذكر است كه نام مستعار چت برای وارد شدن به برنامه چت تبیان باید به صورت لاتین باشد .

در صورتی كه نام مستعار چت شما به صورت فارسی می باشد شما می توانید آن را به نام مستعار لاتین دلخواهتان تغییر دهید.

* برای تغییر نام مستعار اطلاعات زیر را به قسمت *** پرسش و پاسخ - پرسش از تبیان - مشکلات ما و شما - عضویت *** به صورت صحیح و کامل ارسال کرده تا نام مستعار شما تغییر یابد .

* برای استفاده از چت تبیان شما نیاز به نرم افزار فلش پلیر ( نسخه نهایی ) دارید که برای دانلود نمودن آن می توانید از بخش دانلود سایت تبیان استفاده نمایید .شما باید فایل Setup را از دایرکتوری فلش پلیر بر روی سیستم خود اجرا کرده تا برنامه فلش پلیر نصب شده و بتوانید از این قسمت استفاده نمایید .

** در صورتی که با پیغامی مواجه هستید لطفا آن را برای ما ارسال نمایید.

می خواستم ببینم آیا با اینترانت هم میشه توی چت روم رفت؟

پاسخ تبیان: بله. می توان وارد شد. سلامت باشید

چرا وقتی وارد چت در سایت تبیان می روم و از من می خواهد تا نام و پسورد دهم. هرچه می گذارم می گوید اشتباست.من چه نام و پسوردی باید وارد کنم؟

پاسخ تبیان: وضعیت عضویت شما "عضویت مجازی" است. برای وارد شدن در محیط چت باید عضو تایید اولیه یا نهایی این سایت باشید.

لطفا نحوه دریافت اكانت چت و نحوه استفاده از آن را توضیح دهید.چون ما نتوانستیم آن را فعال كنیم. (نام كاربری و رمز عبور)

پاسخ تبیان: رمز عبور شما در چت همان رمز عبور شما در تبیان است.  برای دیدن شناسه چت خود لطفا به این آدرس مراجعه نمایید:

index.aspx?pid=23902

یوزرنیم و پسورد من برای چت چیست خواهشاً بگویید که با یوزر و پسورد ورود به سایت یکی است یا متفاوت است؟از کجا باید آن را پیدا کنم؟

پاسخ تبیان: برای دیدن مشخصات عضویت خود (نام چت و ... ) به این آدرس مراجعه نمایید:

index.aspx?pid=23902

رمز عبور شما در چت همان رمز عبور در تبیان است.

برای ورود به قسمت چت از چه رمز و شناسه ای باید استفاده كرد؟

پاسخ تبیان: برای ورود به محیط چت باید نام مستعار چت را (برای اطلاعات بیشتر به بخش خدمات/عضویت/ دیدن مشخصات عضویت مراجعه نمایید) در قسمت شناسه و رمز عبور تبیان را در قسمت Password وارد نمایید.

من چه جوری می تونم اسم مستعار برای چت کردن داشته باشم من با یوزر نیم و پسوردی که وارد تبیان میشم چت می کنم می خواستم یوزر و پسوردم فقط توی چت تفاوت داشته باشه قسمت چت را در هیچ فرمی هم علامت نزدم.

پاسخ تبیان: یکی از امکاناتی که تبیان برای اعضا خود قرار داده، همین مورد است. شما می توانید برای تغییر نام چت به این آدرس مراجعه نمایید: index.aspx?pid=2

من می خواهم چت کنم اما وقتی که چت را می زنم صفحه ای ظاهر می شود. اما هر چقدر که انتظار می کشم صفحه ی چت ظاهر نمی شود.

پاسخ تبیان: برای استفاده از چت تبیان شما نیاز به نرم افزار فلش پلیر (نسخه نهایی) دارید که برای دانلود نمودن آن می توانید از بخش دانلود سایت تبیان استفاده نمایید .شما باید فایل Setup را از دایرکتوری فلش پلیر بر روی سیستم خود اجرا کرده تا برنامه فلش پلیر نصب شده و بتوانید از این قسمت استفاده نمایید .


بخش امور کاربران سایت تبیان

برای پرسیدن سوالات خود در مورد چت تبیان اینجا کلیک کنید.

کاربران تبیان؛ ناظران چت تبیان

راهنمای عضویت در سایت تبیان (1)

همایش های مجازی ویژه کاربران تبیان

کاربران تبیان از شما متشکریم

برنامه های تابستانی امور کاربران برای اعضای خانواده بزرگ تبیان

عضویت ویژه؛ خدمات ویژه