تبیان، دستیار زندگی
آزرو دارم خداوند ظهورش را كه ظهور خوبی ها و غروب شرك می باشد را برساند. آرزو دارم خداوند تمامی آرزوهایم را برآورده كند تا بتوانم برای تمامی مریض ها دعاكنم.اللهم عجل لولیک الفرج خدایا آنم کن که خود خواهی سلامتی و خوشبختی همه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعاها و آرزوهای کاربران تبیان (3)

آرزو

چندی پیش سوال ویژه ای در سایت تبیان مطرح شد که در این سوال از شما عزیزان خواسته بودیم آرزوها و دعاهای خود را در قالب جملاتی زیبا برای ما ارسال نمایید. آنچه که در این مطلب می خوانید بخشی از پاسخ های ارسالی شماست. امیدواریم مقبول طبع شما قرار گیرد:

- با آنکه می دانم که می دانی بازبرایت ترنم می کنم که درلحظه لحظه زندگیم که تمامی آن نعمت بی مدعای توست محتاج حمایت بی منت توهستم.

- یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهورالحجه یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتا و هب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قره اعین واجعلنا للمتقین اماما

- "خدایا ظهور مولا و سرورم امام زمان (عج) ملتمسانه و عاجزانه درخواست می کنم. مگر می توان آرزویی جز این داشت !!! خدایا این همه قتل و غارت، کشتار و بی رحمی، جنگ و دعوا در فلسطین ـ غزه ـ در لبنان و یمن، در عراق و افغانستان و .......... ، این همه بی عفتی و بی حیایی، بی دینی و بی شرمی در سراسر جهان، کم است تا ظهور آقایمان تایید نشود؟ آیا شیعیان دل شکسته و جگر سوخته همچنان باید منتظر بمانند، خدایا تا به کی؟ وقتی صحنه های ناهنجار در کوچه و خیابان قلبم را جریحه دار و اشکم را جاری می سازد آقا و سرورم چه حالی دارد!؟ در آن لحظات با حال زار می گویم یا امام زمان شرمنده من از شما، معذرت می خواهم خدایا طاقت مان تمام و صبرمان لبریز شده. خدایا فدائیان امام خمینی (ره)که با یک اشاره ی او سر از پا نشناخته جانفشانی کردند، عده ای با اعطای شهادت به کمال رسیده اند عده ی باقی گوش به فرمان آقای خامنه ای منتظرند با ظهور حجتت در رکاب او سر بندگی و اطاعت بر آستانت فرود آورند، خدایا تویی اجابت کننده، تویی درمان دردها، تو را بحق محمد و آل محمد دعا هایمان را اجابت فرما.

- آرزویم سربلندی مردم ایران زمین است ای خدا مهربان به تو نمی گویم مشکل بزرگی دارم بلکه به مشکلم می گویم خدای بزرگی دارم. دعایم سربلندی مردم ایران و عاقبت بخیری مردمان است یا اباعبدلله.

- آزرو دارم خداوند ظهورش را كه ظهور خوبی ها و غروب شرك می باشد را برساند. آرزو دارم خداوند تمامی آرزوهایم را برآورده كند تا بتوانم برای تمامی مریض ها دعاكنم.

- اللهم عجل لولیک الفرج خدایا آنم کن که خود خواهی سلامتی و خوشبختی همه

- خدایا درون مارا طوری رام کن که همه ما به آنچه که تو می خواهی راضی باشیم و تو نیز از ما راضی باشی.

- خدایا فقط یه آرزوی بزرگ دارم، همه ما را عاقبت به خیر کن.

- یارب من را جزء سرداران امام زمان عجل الله قرار بده و عاقبت بخیر و همنشین خودت در بهشت قرار بده آمین.

- آرزوی من این است که خداوند ایمانی محکم و اراده ای راسخ بر بنده عطا نماید و پس از آن با کرامت خود از نظر مالی به حدی از تمکن برسم که بتوانم فقرای شهر کوچک مان را که کم هم نیستند برای داشتن زندگی بهتر کمک نمایم همچنین بتوانم برای هیئت فاطمیون شهرمان هم ساختمانی خریده یا بسازم تا هیئت از دربه دری نجات یابد باشد که بتوانم منتظری صدیق بر ظهور حضرت صاحب الزمان باشم.

- 1-خدایا طلوع نورآن خورشید پنهان پشت ابر ها امام زمان(عج) را هر چه زودتر بر ما نمایان کن. ۲-خدایا ایمان مان را قوی کن و شیطان را از ما دور کن و ما را بنده خالص خود گردان. ۳-خدایا عشق بین همه همسران را پایدار کن و بنای زندگی شان را مستحکم تر از روز قبل.

- ای خدا مرا این عزت بس كه بنده ی تو باشم این فخرم بش كه پروردگارم تو باشی تو آنچنانی كه من دوست دارم پس مرا آن سان كه می خواهی بگردان خداوندا ای خدای من.ای آفریدگار من .ای همه ی هستیم بر من این نعمت را ارزانی دار كه: بیشتر در پی تسلا دادن باشم تا تسلی یافتن بیشتر در پی فهمیدن باشم تا فهمیده شدن بیشتر پی دوست داشتن باشم تا دوست داشته شدن زیرا در بخشیدن است كه می یابیم و در عفو كردن است كه بخشیده می شویم و در مردن است كه حیات جاوید می یابیم هر حاجت ونیازی داشته باشم امید و دلبستگیم فقط به تو است و اگر ضرر و زیان و ناراحتی به من برسد به تو پناهنده می شوم و شکایت دردم را به تو می گویم و چاره ی آن را فقط از تو می جویم می خواهم به شکوه های دلم توجه کنی.

- آزادی قدس شریف و سلامت مقام معظم رهبری


بخش امور کاربران سایت تبیان

دعاها و آرزوهای کاربران تبیان (1)

دعاها و آرزوهای کاربران تبیان (2)

تشکر از کاربران تبیان