تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر داماش گیلان در دو بازی رفت و برگشت جواز حضور در دهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را بدست آورد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ برتر نفتی شد

شادی آبادانی پس از صعود به لیگ برتر

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر داماش گیلان در دو بازی رفت و برگشت جواز حضور در دهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را بدست آورد.

دیدار برگشت مرحله پلی‌آف رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر روز پنجشنبه بین تیم‌های داماش گیلان و صنعت نفت آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت نفت آبادان موفق شد با نتیجه 2 بر 1 برابر داماش گیلان به پیروزی دست یابد.

صنعت نفت - داماش

قضاوت این دیدار که در ورزشگاه عضدی شهر رشت برگزار شد، برعهده محسن ترکی بود. بازی رفت دو تیم با برتری 5 بر یک تیم صنعت نفت آبادان همراه بود که با توجه به نتیجه این بازی، تیم صنعت نفت آبادان با برتری 7 بر 2 در دو بازی رفت و برگشت جواز حضور در دهمین دوره لیگ برتر را بدست آورد.

پیش از این تیم‌های شهرداری تبریز از گروه "الف" و نفت تهران از گروه "ب" به عنوان تیم‌های برتر گروه‌های دوگانه لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ دهم را کسب کرده بودند.

با توجه به صعود تیم صنعت نفت آبادان به لیگ برتر، آنها در هفته نخست دهمین دوره این رقابت‌ها باید در بوشهر مقابل تیم شاهین به میدان بروند، مسابقه ای که پنجم مردادماه برگزار خواهد شد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری