تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال آلمان با پیروزی 3 بر 2 مقابل اروگوئه در دیدار رده بندی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به مقام سوم این جام دست یافت .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاریخ برای آلمان تکرار شد

آلمان - اروگوئه

تیم ملی فوتبال آلمان با پیروزی 3 بر 2 مقابل اروگوئه در دیدار رده بندی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به مقام سوم این جام دست یافت.

در این دیدار که از ساعت 23 شنبه شب و در ورزشگاه نلسون ماندلا شهر پورت الیزابت آغاز شد پیش بینی هشت پای معروف آلمانی به حقیقت پیوست و ‍ژرمن ها بر سکوی سوم ایستادند.

در دقیقه 19 شوت سرکش شواین اشنایگر از پشت محوطه جریمه با دفع ناقص دروازه بان اروگوئه همراه بود و در برگشت، توماس مولر دروازه حریف را گشود تا آلمان پیش افتد. در دقیقه 28، کاوانی در موقعیتی تک به تک دروازه هانس یورگ بوت را گشود تا بازی در نیمه اول با تساوی خاتمه یابد.

آلمان - اروگوئه صحنه گل دوم آلمان به اروگوئه

در نیمه دوم دیه گو فورلان با ضربه ای مهار نشدنی دروازه آلمان را گشود تا نماینده آمریکای جنوبی به کسب عنوان سوم امیدوار شود اما یانسن در دقیقه 57 بازی را به تساوی کشاند.

آلمان - اروگوئه

آلمان در ادامه بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و در دقیقه 82 و پس از اشتباه خط دفاعی اروگوئه توسط خدیرا به گل سوم رسید تا 3 بر 2 پیروز شده تا تاریخ برای آلمانی ها تکرار شود و آنها همانند جام جهانی 2006 به مقام سوم دست یابد.

دیدار فینال جام جهانی یکشنبه شب بین تیم های اسپانیا و هلند برگزار خواهد شد.

گفتنی است هشت پای آلمانی پیش بینی کرده بود آلمان تیم سوم جام جهانی خواهد شد، این هشت پا تیم اسپانیا را نیز به عنوان تیم اول این دوره از رقابت ها معرفی کرده است.

آلمان سوم شد پودولسکی و اشنایدر

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری