تبیان، دستیار زندگی
مهاجم سابق تیم بایرن مونیخ گفت: اگر به لحاظ مالی و شخصیت تیمی از تیم‌های ایرانی یا تیم‌های دسته یكی آلمان پیشنهادی داشته باشم، یك سال دیگر بازی می‌كنم، در غیر این صورت به كار مربی‌گری خواهم پرداخت ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با پرسپولیس مذاکره داشته ام

وحید هاشمیان مهاجم پیشین تیم ملی ایران

مهاجم سابق تیم بایرن مونیخ گفت: اگر به لحاظ مالی و شخصیت تیمی از تیم‌های ایرانی یا تیم‌های دسته یكی آلمان پیشنهادی داشته باشم، یك سال دیگر بازی می‌كنم، در غیر این صورت به كار مربی‌گری خواهم پرداخت.

وحید هاشمیان در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیتش گفت: یك‌شنبه به ایران می‌آیم. اگر پیشنهادی از سوی تیم‌های دسته یكی آلمان یا تیم‌های ایرانی داشته باشم كه هم به لحاظ مالی خوب باشد و هم این كه شخصیت تیمی داشته باشد آن تیم را انتخاب می‌كنم و یك سال دیگر بازی می‌كنم، در غیر این صورت به كار مربی‌گری خواهم پرداخت.

وی افزود: به هر حال من در بایرن مونیخ و بهترین تیم‌های آلمان بازی كرده‌ام و باید این دو فاكتور را برای انتخاب تیم بعدی در نظر داشته باشم، ضمن این كه با این سن و سال دیگر حوصله تغییر كشور و حضور در كشورهای جدید را ندارم و یا در دسته یك آلمان بازی می‌كنم یا در ایران.

هاشمیان

وی در پاسخ به این سوال كه آیا از پرسپولیس پیشنهاد دارید؟ گفت: چند هفته پیش گفت‌وگویی تلفنی انجام گرفت اما دیگر صحبتی انجام نشده است، با این حال پس از بازگشت به ایران وضعیتم مشخص می‌شود.

هاشمیان در پاسخ به این سوال كه آیا اگر با پیشنهاد قابل توجهی مواجه نشدید، امسال از فوتبال خداحافظی می‌كنید و به كار مربی‌گری می‌پردازید؟ گفت: من همیشه به دنبال كار مربی‌گری بوده‌ام و همین چند روز پیش در دو كلاس مربی‌گری در رده B و جوانان حضور داشته‌ام.

همواره كار مطالعه را هم به عنوان یكی از موضوعات مورد علاقه‌ام پیگیری كرده‌ام با این حال آمادگی بدنی‌ام را حفظ كرده‌ام و هر روز به صورت انفرادی تمرین می‌كنم.

هاشمیان حاضر نشد هیچ پاسخی به بیانیه باشگاه پاس همدان بدهد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری