تبیان، دستیار زندگی
كاربران فعال تبیان، جنبش وبلاگی «پیامبر رحمت(ص)» را در راستای تنویر افكار عمومی و شفاف‌سازی فضای مجازی در دفاع از چهره نورانی پیامبر رحمت (ص) راه‌اندازی كردند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه‌اندازی جنبش وبلاگی پیامبر رحمت(ص)

پیامبر رحمت

كاربران فعال تبیان، جنبش وبلاگی «پیامبر رحمت(ص)» را در راستای تنویر افكار عمومی و شفاف‌سازی فضای مجازی در دفاع از چهره نورانی پیامبر رحمت (ص) راه‌اندازی كردند.

به گزارش روابط عمومی، در متن بیانیه این جنبش آمده است: اندك آشنایی با سیره نبوی پیامبر رحمت (ص) ما را با دریایی از فضائل و كرامات آشنا می‏كند، اما صد افسوس كه دست‌های سلطه حاكم بر فضای مجازی و سایبر گسترش «فرهنگ نبوی» را مانع مافیای هرمی قدرت و ثروت خود می‏دانند. اقدام اخیر شبكه اجتماعی فیس‌بوك در طراحی مسابقه كاریكاتورهای توهین‏آمیز به ساحت مقدس پیامبر (ص)، بخشی از این سناریوی مجازی بود.

به همین منظور كاربران فعال تبیان جنبش وبلاگی پیامبر رحمت(ص) را در راستای تنویر افكار عمومی و شفاف‌سازی فضای مجازی در دفاع از چهره نورانی پیامبر رحمت(ص) از خرداد ماه هم‌زمان با شروع ماه رجب‌المرجب راه‌اندازی كردند.

جنبش وبلاگی پیامبر رحمت پاسخی است به توهین صورت گرفته به پیامبری كه توهین به هیچ كس را بر نمی‌تافت. پیامبری كه هر روز مهر عطوفت و مهربانی‌اش موج‏های عدالت‌خواهی و بیداری را رقم می‏زند.

این جنبش وبلاگی وظیفه و رسالتی است تا دیگر مردمان نیز گوهر وجودی خاتم المرسلین را آن‌گونه كه باید و شاید بشناسند.

این جنبش كه با یك وبلاگ گروهی توسط كاربران تبیان هدایت می‌شود از 17 سرفصل با عناوین اخلاق فردی پیامبر(ص)، اخلاق اجتماعی پیامبر(ص)، سیره نبوی پیامبر رحمت، رحمة‌اللعالمین، قرآن و پیامبر(ص)، پیامبر و خرافات، جنبش وبلاگی پیامبر رحمت(ص)، احادیث پیامبر رحمت، وقایع سال اول هجرت، پیامبر(ص) و یهود، پیامبر(ص) قبل از بعثت، پیامبر و عبادت، رسالت جهانی پیامبر(ص)، پیامبر(ص) در نگاه اندیشمندان، پیامبر(ص) از هجرت تا رحلت، اشعار نبوی و موضوعات متفرقه تشكیل شده است.

از میان این موضوعات اخلاق فردی پیامبر(ص)، اخلاق اجتماعی پیامبر(ص)، سیره نبوی پیامبر رحمت و پیامبر(ص) از نگاه اندیشمندان مورد استقبال بیشتری از سوی بازدیدكنندگان قرار گرفته است.

گفتنی است، علاقمندان برای مشاهده وبلاگ مركزی جنبش وبلاگی پیامبر رحمت(ص) می توانند به اینجا مراجعه نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی