تبیان، دستیار زندگی
ئان در فقر زندگی می کنند تقصیر شما نیست! مایکل مور در نامه ای سرگشاده که روی وب سایت خود منتشر کرده ، خطاب به جورج بوش گفته است: دلیل تاخیر در روند کمک به فاجعه دیدگان نیواورلئان ، نژاد (سیاه پوست) و طبقه مردم این شهر بوده ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

این که 30درصد از مردم نیواورلئان در فقر زندگی می کنند تقصیر شما نیست!


مایکل مور در نامه ای سرگشاده که روی وب سایت خود منتشر کرده ، خطاب به جورج بوش گفته است: دلیل تاخیر در روند کمک به فاجعه دیدگان نیواورلئان ، نژاد (سیاه پوست) و طبقه مردم این شهر بوده است.

به گزارشایسنابه نقل از پایگاه اینترنتی سی.ان.اس نیوز ، مایکل مور ، فیلم ساز آزادیخواه و فعال ضدجنگ امریکایی در ادامه این نامه به طعنه نوشته است : این که 30درصد از مردم نیواورلئان در فقر زندگی می کنند یا این که دهها هزار تن از این مردم هیچ وسیله نقلیه برای خروج از شهر خود ندارند ، به عهده شما نیست و این گناه شما نیست. بله ، آنها سیاه پوست هستند!... آیا حتی در ذهنتان می گنجد که مردم سفیدپوست5 روز روی سقف خانه هایشان رها شوند و کسی برای کمک به آنها اقدامی نکند؟ وی در این نامه با تاکید بر این که بوش برای نجات مردم در این شهر با تمام توان و سرعت خود وارد عمل نشده ، خطاب به بوش نوشته است : روز سوم حادثه ، زمانی که شما بالاخره ویلای ویژه گذراندن تعطیلاتتان را ترک کردید ، باید بگویم ، از این که شما چگونه به خلبان هواپیمای اختصاصی خودتان گفتید از میان ابرها پایین بیاید تا بتوانید نگاهی سطحی به این فاجعه داشته باشید ، شوکه شدم !