تبیان، دستیار زندگی
ره) مدیر گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما، از همكاری این شبكه با رسول صدرعاملی خبر داد. ایسنا به نقل از مدیر گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما ـ مهدی فرجی با اعلام این كه هم اینك تصویربرداری دو سریال در این شبكه به پایان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساخت سریالی با رویکرد به زندگی امام(ره)


مدیر گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما، از همكاری این شبكه با رسول صدرعاملی خبر داد.

ایسنا به نقل از مدیر گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما ـ مهدی فرجی با اعلام این كه هم اینك تصویربرداری دو سریال در این شبكه به پایان رسیده است، خاطرنشان كرد: «مزرعه كوچك» عنوان یكی از این سریال‌هاست كه به كارگردانی سیروس مقدم در حال آماده‌سازی برای پخش است. این سریال در قالب 17 قسمت به موضوعات اجتماعی می‌پردازد.

وی ادامه داد: در سریال «مزرعه كوچك» به موضوع كارآفرینی، اشتغال و كشاورزی، به عنوان دست مایه جدی كار و سرمایه توجه شده است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما، از « فصل زرد» به عنوان سریال دیگری كه تصویربرداری آن به پایان رسیده است، یاد كرد و افزود: این سریال به كارگردانی محمدرضا زهتابی به یكی از معضلات جامعه امروز، خطرات قرص‌های اكستازی می‌پردازد.

فرجی در ادامه از ساخت سریال «در انتظار باران» به كارگردانی رسول صدرعاملی و با مشاركت سازمان بهزیستی خبر داد. به گفته وی این سریال اواخر سال 83 یا اوایل سال آتی كلید می‌خورد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبكه اول سیما در پایان اظهار امیدواری كرد كه سریال‌های تاریخی «پایان نمایش» به كارگردانی بهمن زرین‌پور، «كلاه پهلوی» به كارگردانی سید‌ضیاءالدین دری و «مدار صفر درجه» به كارگردانی حسن فتحی اواخر سال 83 یا اوایل سال آتی كلید بخورد.

وی گفت: این سریال‌ها همگی با رویكردی رئال به زندگی و شخصیت امام خمینی (ره) و وقایع انقلاب اسلامی می‌پردازند.