تبیان، دستیار زندگی
چندی پیش سوال ویژه ای در سایت تبیان مطرح شد که در این سوال از شما عزیزان خواسته بودیم آرزوها و دعاهای خود را در قالب جملاتی زیبا برای ما ارسال نمایید . آنچه که در این مطلب می خوانید بخشی از پاسخهای ارسالی شماست . ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعاها و آرزوهای کاربران تبیان (2)

گل نرگس

چندی پیش سوال ویژه ای در سایت تبیان مطرح شد که در این سوال از شما عزیزان خواسته بودیم آرزوها و دعاهای خود را در قالب جملاتی زیبا برای ما ارسال نمایید . آنچه که در این مطلب می خوانید بخشی از پاسخ های ارسالی شماست. امیدواریم مقبول طبع شما قرار گیرد :

- خدایا تا پاکم نکرده ای خاکم نکن خدایا به من عنایت کن تا در صفوف منظم سپاه پسر زهرا(س) پا در رکاب ان همه خوبان همانند مولایم حسین (ع) جرعه ای از شربتی شهادتی که عباس(ع) به عشق او نوشید را به عشق شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی سر بکشم تا با خیالی آسوده شرمنده بی بی دوعالم مادر ما شیعیان حضرت زهرا(س) نشوم.

- بار خدایا در آخرت، فردوس را نصیبم گردان و در این دنیا ظهورمهدی موعود "عج"، سلامتی خود و خانواده، همسر خوب، فرزندانی صالح، افزایش رزق و روزی را خواهانم.

- خدایا تعجیل در ظهور آقا امام زمان آرزوی ما است. پس ما را از این سعادت بی نصیب نکن.

- فکر می کنم بهترین آرزو واسه من و مثل من، برگشت به اصل خود است.

- خدایا در فریاد سکوت، در گرمای نسیم و معنویت اولین قنوت معصومانه دخترکان جشن تکلیف توبه و دعای اولین این از شمار قابیلیان را بپذیر. ای اولین و آخرین ای تواب.

- اللهم عجل لولیک الفرج - اللهم اشفع کل مرضانا خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

گل نرگس

- خدایا عطر مدهوش کننده گل آهنگ دلنواز بلبل سکوت وهم آلود کوهستان موج های درهم تنیده دریا پرواز شکوهمند پروانه سوسوی رمزآلود ستاره دور تلنگری به دل زنگار گرفته ایست... که خدایی در همین نزدیکی هاست.

- خداوندا در ظهور حجت مهدی صاحب زمان تعجیل بفرما و ما را یکی از سربازان آن امام قرار بده ریشه ظلم را در جهان بخشکان و مستضعفان را بر مستکبران پیروز بفرما آمین یا رب العالمین.

- تمام روزها و در همه لحظه ها کلیت جهان آفرینش با همه تفاوت ها بر آستان وحدت زبان به تسبیحت گشوده اند. ما را هم از جمع شان منها نکن.

- خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار نگاهی، یادی، تصویری، خاطره ای برای آن هنگام که فراموش نکنیم روزی چقدر عاشق بودیم.

- خدایا درگاه تو قبله قلب های شکسته زبان های درقفا و زمزمه های خاموشی ست که در نهایت وضوح و طنین با بالاترین ضریب ایمنی به درجه اجابت می رسند.

- ساده نوشتن را چون ساده زیستن دوست می دارم، پس ساده می نویسم:اللهم عجل لولیک الفرج.

- آرزو می کنم تمام موجودات شاد، راضی، خرسند و سالم باشند. آرزو می کنم تمام موجودات از آرامش درونی لذت ببرند. آرزو می کنم صلح و آرامش در این دنیا و در سراسر جهان برقرار باشد. آمین!

- اول .فرج آقا امام زمان (ع) دوم. عاقبت بخیری سوم .زیارت خانه ای خدا و زیارت ۱۲ امام(ص) چهارم .خوشبختی جوان ها وهدایت آنها پنچم. مال فراوان همراه با سلامتی و فرزندان صالح

- شفای رزمنده های اسلام و بیماران نیازمند- پیروزی ایران در همه ی جبهه های حق علیه باطل -سلامتی رهبر عزیز کشورمان.

گل نرگس ، نارنجی

- خدای مهربون: شهادت در رکاب آقامون، صاحبمون، ولی مون نصیبمون بفرما سلامت دین، فوز عظیم، فردوس برین به ماعطا کن شفای مریضان، شادی مردمان، اولاد صالح و سلامتی رهبرمان مرحمت فرما.

- اِلهی اَتَرانی ما اَتَیتُکَ اِلاّ مِنْ حَیْثُ الْامال. از خدای آرزوها می خواهم تا زیانی پاک و دلی به وسعت دریا نصیب همه کند و سرمه ارادتش بر دیدگان کشیده شود. امشب می شود خیلی چیزها از خدا خواست. دنیا و آخرت را، ثروت و تملک را، بندگی، قدرت، گذشت، آرامش و ... خود خود خود خدا را... و مهدی زهرا را... خدایا.. محبوبا... ایزدا... یزدانا... به حق این شب عزیزت فرج مهدی زهرا یوسف زهرا امید دل ها گمگشده شهر قلب مان...عزیزمان...هستی مان ...گل نرگس مان را نزدیک بفرما. مهدی جان دگر بس است جدایی.اللهم عجل لولیک الفرج.


بخش امور کاربران سایت تبیان