تبیان، دستیار زندگی
یک زمانی مردم غذا می پختند، کم کم حوصله‌ها کم شد رفتند سراغ ساندویچ. الان اصلاً حوصله جویدن هم ندارند و آبمیوه می خورند. یعنی حوصله‌ها کم شده. وقتی حوصله کم شد ما هم باید کارهایی را که می توانیم خلاصه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه ی یک دقیقه ای

علامت سوال

یک زمانی مردم غذا می پختند، کم کم حوصله‌ها کم شد رفتند سراغ ساندویچ. الان اصلاً حوصله جویدن هم ندارند و آبمیوه می خورند. یعنی حوصله‌ها کم شده. وقتی حوصله کم شد ما هم باید کارهایی را که می توانیم خلاصه کنیم و کارها را به صورت بروشور در بیاوریم، نه اینکه کتاب های عمیق و مهم را کنار بگذاریم، این کتاب ها باید برای انسان های محقق، فاضل، دانشمند، در مخزن و کتابخانه‌ها باشد؛ اما برای امت باید مطالب را جوری درست کرد که به اندازه یک ساندویچ خوردن راحت و ساده باشد.

متن بالا از سخنرانی حجة الا سلام و المسلمین استاد قرائتی (حفظه الله) است.

مدیر انجمن حوزه ی علمیه با الهام از این توصیه ی ایشان مسابقه ی یک دقیقه ای ترتیب دادند که حتماً برای همه شما عزیزان جالب خواهد بود. این مسابقه به شرح زیر است:

در ایام تابستان برای مخاطبین انجمن حوزه ی علمیه، مسابقه ی منبر یک دقیقه ای ترتیب داده شده که دارای جوایز متنوعی است. مخاطبین با ارائه سخنرانی یک دقیقه ای با محتوای مفید که مطلب منبری از آن استخراج شود می توانند جوایزی از طرف مدیر انجمن دریافت کنند. هرچه تعداد شرکت کنندگان بیشتر باشد به نسبت تعداد جوایز نیز بیشتر خواهد شد. درنگ نکنید؛ منتظر مطالب منبری یک دقیقه ای شما هستیم.

مشخصه ی ارسال مکتوبات:

1-مطلب باید تولیدی و برای اولین بار به ذهن شما آمده باشد.

2-مطالب قرآنی و حدیثی که عجین شده با ذوق طلاب محترم (راه کاری برای جامعه ) باشد در اولویت قرار می گیرد.

جهت شرکت در مسابقه اینجا کلیک کنید.

یا حجة بن الحسن العسگری

این انجمن برای دوستانی که در این زمینه تخصص و توانایی ندارند؛ مسابقه ی دیگری تدارک دیده است که به شرح زیر است:

با توجه به نزدیک شدن ایام نیمه شعبان، زیباترین دلنوشته های خود را با تمام وجود بر دیده گذاشته و به گل سر سبد عالم، حضرت بقیة الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه) تقدیم می کنیم.

مشخصات ارسال دلنوشته ها

1-مطلب به قلم شما نوشته شده باشد. (از جایی کپی برداری نشده باشد)

2-این دلنوشته شامل شعر و متن ادبی و یا هر چیزی که ارتباط را با مولای عالمیان نزدیک می کند باشد.

3-از ده خط بیشتر نباشد.

جهت شرکت در مسابقه اینجا کلیک کنید.


بخش امور کاربران سایت تبیان