تبیان، دستیار زندگی
این وسیله می تواند دو صفحه متفاوت از تصویر را در یک زمان با توجه به زاویه دید شما نمایش دهد. در کنفرانس مصرف کنندگان الکترونیکی IFA که در برلین برگزار شد شرکت شارپ اذعان داشت که تولید انبوه محصولات جدید LCD خود را که می توا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شارپ LCDهایی با زاویه دید دو گانه را به نمایش می گذارد


این وسیله می تواند دو صفحه متفاوت از تصویر را در یک زمان با توجه به زاویه دید شما نمایش دهد.

در کنفرانس مصرف کنندگان الکترونیکی IFA که در برلین برگزار شد شرکت شارپ اذعان داشت که تولید انبوه محصولات جدید LCD خود را که می تواند به تناسب زاویه دید شما و جهت قرار گرفتن شما نسبت به آن به طور همزمان دو تصویر متفاوت را نشان دهد. این شرکت ژاپنی همچین اولین مشتری خود را شرکت جنرال موتورز عنوان کرد.

MICHAEL KURPIES مدیر شعبه آلمانی شارپ می گوید: ADAM OPEL شعبه آلمانی شرکت ماشین سازی آمریکا تصمیم دارد که این نمایشگرها را در مدل VECTRA CARAVAN خود امتحان کند.

طرح OPEL این است که از طرف چپ این نمایشگر به منظور سیستم راهبری برای راننده و از طرف راست آن برای پخش فیلمهای DVD و تفریحی برای سرنشینان استفاده کند.

ایجاد مانع

نمایشگرهای LCD جدید که در غرفه شارپ نمایش داده می شوند از یک تکنولوژی منحصر بفرد استفاده می کنند. یکی از این تکنولوژی ها توانایی نمایش همزمان یک به اصطلاح "اختلاف منظر" می باشد که بر روی یک TFT LCD معمولی امکان پذیر می باشد. این تکنولوژی و تکنولوژیهای دیگر به سیستم های با امکان دو دیدی این قابلیت را می دهد که نور زمینه را در دو جهت ارسال کنند و بتوانند دو محتوای تصویری متفاوت را در یک صفحه نمایش بر اساس زاویه دید ارائه دهند.

شارپ برای این LCD ها نمایش دوگانه کاربردهای دیگری را در زمینه های دیگر مانند کامپیوترهای شخصی در نظر دارد.

در نمایش IFA شرکت ژاپنی شارپ همچنین از هارد دیسکهایی که بر اساس تکنولوژی حافظه پخش کننده های MP3 طراحی شده بودند پرده برداشت. این محصول با نام HR-MB35 که خیلی مشخصات ان را تعیین نمی کند از فرمتهای MPC, WMA و WAV پشتیبانی می کند و 18 ساعت پخش را با یک شارژ باتری وعده داده است.

نمایشگاه IFA تا هفتم سپتامبر در برلین برقرار خواهد بود.