تبیان، دستیار زندگی
متأسفانه كسانی كه در خارج از كشور زندگی می‌كنند گمان می‌كنند كه ایرانی‌ها در محدودیت و تنگنا هستند. ما می‌خواهیم به آنها ثابت كنیم كه اولا حجاب محدودیت نیست و ثانیا ما می‌توانیم مدل‌های موی مورد نیاز جوانان كشور را خودمان طراحی كنیم و دولت نیز از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدل موی ملی!! +عکس

مدل موی ملی

دبیر جشنواره حجاب و عفاف و تجلیل از زنان كارآفرین نمونه اعلام كرد

كه در این جشنواره قرار است برای نخستین بار از 600 نفر از آرایشگران نمونه كه در راستای فرهنگ حجاب و عفاف مثبت عمل كرده‌اند و از طرف اتحادیه صنفی آرایشگران به جشنواره معرفی شده‌اند، تجلیل شود. ژاله خدایار، رئیس جشنواره حجاب و عفاف و تجلیل از زنان كار آفرین  نیز گفت كه مدل‌های موی طراحی شده در این جشنواره به‌زودی در یك ژورنال منتشر می‌شود.

رئیس جشنواره گفت: ما مدل‌های موی طراحی شده خود را به وزارت ارشاد ارائه كردیم و وزارت ارشاد نیز آنها را مورد تایید قرار داد.

تایید وزارت ارشاد به منزله این است كه ما می‌توانیم از این مدل‌های مو ژورنال منتشر كنیم. در این مدل‌ها ما به‌دنبال عقب‌گرد نیستیم بلكه تلاش كرده‌ایم با حفظ سنت و رعایت قوانین جامعه و فرهنگ ایرانی جدیدترین مدل‌های مو را طراحی كنیم و به این ترتیب با تهاجم فرهنگی غرب مقابله كنیم.

خدایار دبیر جشنواره  بیان كرد: متأسفانه كسانی كه در خارج از كشور زندگی می‌كنند گمان می‌كنند كه ایرانی‌ها در محدودیت و تنگنا هستند. ما می‌خواهیم به آنها ثابت كنیم كه اولا حجاب محدودیت نیست و ثانیا ما می‌توانیم مدل‌های موی مورد نیاز جوانان كشور را خودمان طراحی كنیم و دولت نیز از ما در این زمینه حمایت می‌كند. او ادامه داد: از همه آرایشگران سراسر ایران دعوت می‌كنیم ایده‌ها و نظرات خود را در رابطه با مدل‌های مو و آرایش مختلف به جشنواره ارائه كنند.

مدل موی ایرانی
مدل موی ملی
مدل موی ملی
مدل موی ملی

منبع:مهر.همشهری

تنظیم:س.آقازاده