تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تاسیس نخستین دفتر صدور الکترونیکی پروانه ساخت برای بافت های فرسوده خبر داد و گفت که این دفتر به زودی در منطقه 15 تهران فعالیت خود را آغاز کرده و یکپارچگی مناسبی در نوسازی بافت های فرسوده ایجاد خواهد کرد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاسیس نخستین دفتر صدور الکترونیکی پروانه ساخت برای بافت های فرسوده

مهندس فریدون درویش زاده

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از تاسیس نخستین دفتر صدور الکترونیکی پروانه ساخت برای بافت های فرسوده خبر داد و گفت که این دفتر به زودی در منطقه 15 تهران فعالیت خود را آغاز کرده و یکپارچگی مناسبی در نوسازی بافت های فرسوده ایجاد خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی، فریدون درویش زاده روز گذشتهدر حاشیه نشست هم اندیشی نوسازی بافت های فرسوده به خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری مجاز به عرضه 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت نوسازی بافت های فرسوده است که 100 میلیارد تومان از این اوراق در سال گذشته به فروش رسید و 300 میلیارد تومان نیز در سال جاری عرضه می شود.

وی با بیان اینکه این اوراق برای نوسازی بخشی از بافت های فرسوده بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 15 تهران مورد استفاده قرار می گیرد گفت: پیش بینی شش هکتار زمین برای احداث 300 هزار متر مربع واحد مسکونی تملک شده و اوراق مشارکت شهروندان نیز در این اراضی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران درخصوص تضمین شهرداری تهران برای مشارکت انبوه سازان در نوسازی بافت های فرسوده افزود: دستورالعمل تضمین خرید 50 درصد از تولیدات انبوه سازان مسکن در نقاط مختلف بافت های فرسوده تهیه شده و شهرداری تهران از این پس اطمینان می دهد تا 50 درصد از واحدهای مسکونی انبوه سازان را خریداری کند.

درویش زاده از تاسیس نخستین دفتر صدور الکترونیکی پروانه ساخت برای بافت های فرسوده خبر داد و گفت که این دفتر به زودی در منطقه 15 تهران فعالیت خود را آغاز کرده و یکپارچگی مناسبی در نوسازی بافت های فرسوده ایجاد خواهد کرد.

تنظیم: هومن بهلولی