تبیان، دستیار زندگی
شكست از آلمان بزرگ‌ترین و تلخ‌ترین ناكامی زندگی من بود. در آن لحظه كه برابر این رقیب بازنده شدیم، آنقدر ناراحت بودم كه به چیزی غیر از نتیجه‌ حاصل شده فكر نكردم؛ ولی با ارزیابی شرایط و موقعیت پی بردم بهتر است از این مقام كناره‌گیری كنم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مارادونا استعفا کرد

مارادونا

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین دو روز پس از قبول شكست برابر آلمان و حذف از جام‌جهانی‌آفریقای‌جنوبی اعلام كناره‌گیری كرد.

دیگو مارادونا با ارائه نامه‌ای به فدراسیون فوتبال كشورش این موضوع را به اطلاع رساند.

وی پس از این اقدام در مقابل دوربین شبكه تلویزیونی گرونیكا كشورش اظهار داشت: با ارسال این نامه اعلام كردم دوره حضورم در كادر فنی تیم ملی به آخر رسیده است. با تمام توان و وجود كار كردم و هرچه می دانستم، بكار گرفتم تا نتیجه‌ای درخور شان آرژانتین بگیرم.

وی افزود: شكست از آلمان بزرگ‌ترین و تلخ‌ترین ناكامی زندگی من بود. در آن لحظه كه برابر این رقیب بازنده شدیم، آنقدر ناراحت بودم كه به چیزی غیر از نتیجه‌ حاصل شده فكر نكردم؛ ولی با ارزیابی شرایط و موقعیت پی بردم بهتر است از این مقام كناره‌گیری كنم.

این اتفاق ساعاتی پس از ورود اعضای آلیباسته (لقب آرژانتین) به فرودگاه بوئنوس آیرس صورت گرفت كه با استقبال گرم هواداران از مارادونا و مردانش همراه بود. آنها با وجود ناراحتی غم شكست، ‌با شعارهای كه سر دادند،‌ از مربی 49 ساله خواستند به كارش ادامه دهد؛ ولی وی پس از مشاوره با دوستان و همینطور اعضای خانواده‌اش ترجیح داد اعلام كناره گیری كند.

تیم تحت رهبری او عصر روز شنبه در مرحله یك چهارم ‌نهایی جام‌جهانی 4 بر صفر مغلوب ژرمن‌ها شد.

منبع:فارس

تنظیم:سعید آقازاده