تبیان، دستیار زندگی
جواد رفوگر: ازهیچ‌ كس گله‌ای ندارم، یك ماه و نیم پیش قصد استعفا داشتم حالی كه بیست‌ودو روز تا مسابقات جهانی كشتی باقی مانده، طی یك اقدام غیر منتظره جواد رفوگر دبیر فدراسیون كشتی از سمت خود استعفا كرد. رفوگر در خصوص استعفای ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استعفای غیر منتظره دبیر فدراسیون كشتی

جواد رفوگر:
ازهیچ‌ كس گله‌ای ندارم، یك ماه و نیم پیش قصد استعفا داشتم


حالی كه بیست‌ودو روز تا مسابقات جهانی كشتی باقی مانده، طی یك اقدام غیر منتظره جواد رفوگر دبیر فدراسیون كشتی از سمت خود استعفا كرد.

رفوگر در خصوص استعفای خود اظهار كرد: طی این شش سالی كه دبیر فدراسیون بودم، سعی كردم منافع كشتی حفظ شود و همواره تلاشم این بود كه اگر مشكلی برای كشتی پیش می‌آید، آن را برطرف كنم تا بستر آرامی در كشتی ایجاد شود و در مجموع كشتی ضرر نكند.

وی افزود: در این مدت از هیچ كس گله‌ای ندارم. یك ماه‌ونیم پیش تقاضا كردم با توجه به مواردی كه وجود دارد، استعفا دهم. طالقانی از من سوال كرد الان می‌روی؟ اما من به دلیل در پیش بودن مسابقات جهانی اقدامات لازم برای این مسابقات را انجام دادم و گفتم كه از 15 شهریور دیگر نمی‌توانم به فدراسیون بیایم. صبح شنبه نیز گزارش كار خود را به فدراسیون دادم.

رفوگر تصریح كرد: در حال حاضر تیم‌های ملی كشتی كار خود را بدون هیچ مشكلی انجام می‌دهند، روادید كشتی‌گیران برای حضور در مجارستان گرفته شده؛ همچنین بلیت سفر رزرو شده و هیچ مشكلی وجود ندارد. سپس با توجه به شرایطی كه وجود داشت، اجازه گرفتم كه طالقانی محبت كرد و استعفا را پذیرفت.

دبیر مستعفی فدراسیون كشتی با اشاره به این كه با جدا شدن افراد از فدراسیون كشتی، این ورزش از بین نمی‌رود اظهار كرد: من همیشه با كشتی بوده‌ام و هیچ‌گاه از آن جدا نخواهم شد، چرا كه با آن زندگی كرده‌ام. با رفتن من كشتی خراب نمی‌شود و شاید با فرد دیگری بهتر كار كند.

رفوگر در پایان خاطر نشان كرد: آرزوی من این است، تیمی كه برایش زحمت كشیده‌ایم قهرمان جهان شود. به دلیل این كه كارها عقب نیافتد، یك ماه‌ونیم پیش استعفا ندادم و حالا كه می‌روم كارها انجام شده است. از همه می‌خواهم تلاش كنند تا كشتی همچنان افتخار آفرین باشد.