تبیان، دستیار زندگی
آرژانتین شكست خورد تیم ملی فوتبال آرژانتین صدرنشین مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی2006?آلمان در منطقه آمریكای جنوبی شنبه‌شب مقابل تیم پاراگوئه شكست را پذیرا شد. به‌گزارش خبرگزاری رویترز ، در این دیدار كه در زمین تیم پاراگو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مقدماتی جام جهانی-آرژانتین باخت ، انگلیس برد


آرژانتین شكست خورد

تیم ملی فوتبال آرژانتین صدرنشین مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی2006?آلمان در منطقه آمریكای جنوبی شنبه‌شب مقابل تیم پاراگوئه شكست را پذیرا شد.

به‌گزارش خبرگزاری رویترز ، در این دیدار كه در زمین تیم پاراگوئه برگزار شد ، این تیم با تك گل دقیقه15?روكه سانتا كروزحریف قدرتمند خود را شكست داد.

گابریل هینز بازیكن تیم آرژانتین در دقیقه55?از زمین اخراج شد.

در دیگر دیدارهای دیشب تیم ونزوئلا4?بر یك پرو را برد و اكوادور2بر یك از سد بولیوی گذشت.

در ادامه این مسابقات امشب تیم برزیل با شیلی روبه‌رو می‌شود و اروگوئه به مصاف كلمبیا می‌رود.

جدول رده‌بندی

? آرژانتین31?امتیاز

? برزیل27?امتیاز

? اكوادور26امتیاز

?بازى رفت پلى آف آسیا

ازبكستان یك _ بحرین صفر

در بازى رفت پلى آف مسابقات مقدماتى جام جهانى در آسیا، ازبكستان توانست مقابل بحرین به پیروزى صفر-یك برسد. در این مسابقه كه در شهر تاشكند به میزبانى ازبكستان انجام مى شد، تیم ملى این كشور با گل دقیقه12میرجلال كاسیموف حریف را شكست داد. این پیروزى مى تواند به صعود ازبكستان كمك كند. بازى بعدى دو تیم چهارشنبه این هفته در منامه انجام مى شود تا در نهایت تیم برنده براى صعود به جام جهانى با تیم چهارم امریكاى جنوبى بازى كند.

ازبكستان تا پیش از این در هر شش مسابقه مقدماتى جام جهانى كه در تاشكند انجام داده بود در هیچ دیدارى شكست نخورده بود. این پیروزى حكم نگه داشتن ركورد شكست ناپذیرى ازبكستان در تاشكند را داشت.

انگلیس، ولز را برد

دیشب چند بازى از مسابقات مقدماتى جام جهانى به پایان رسید. در مهم ترین بازى انگلستان توانست با یك گل ولز را شكست دهد. تك گل این مسابقه را «جو كول» در دقیقه54براى انگلستان زد. در باقى مسابقات نتایج زیر به دست آمد.

اروپا: ایرلند شمالى2- آذربایجان صفر

اقیانوسیه: استرالیا7- جزایر سلیمان صفر

آفریقا: زامبیا صفر- سنگال یك، كنیا صفر- تونس2

آمریكا به مرحله نهایی جام جهانی2006?راه یافت

تیم ملی فوتبال آمریكا با پیروزی مقابل تیم مكزیك جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات فوتبال جام جهانی2006?آلمان را كسب كرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز ، تیم آمریكا در چارچوب مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی2006?آلمان در منطقه آمریكای شمالی ، مركزی و حوزه دریای كاراییب / كونكاكاف / شنبه‌شب در زمین خود پذیرای تیم مكزیك بود و توانست با2?گل حریف خود را مغلوب كرد.

رالستون در دقیقه53?وبیسلی56?دو بار دروازه تیم مكزیك را باز كردند تا تیم آمریكا با آنكه سه بازی دیدار در پیش دارد جواز حضور در جام جهانی را به‌دست آورد.

در دیگر دیدارهای دیشب تیم كاستاریكا3?بر یك بر تیم پاناما غلبه كرد و ترینیداد و توباگو3?بر2?گواتمالا را برد.

جدول رده‌بندی

??آمریكا18?امتیاز

??مكزیك16?امتیاز

?كاستاریكا10?امتیاز