تبیان، دستیار زندگی
کاربران عزیز سایت تبیان انجمن نجوم یکی از فعالترین انجمن های تخصصی تبیان است که بطور مستمر فعالیت های مجازی و حقیقی متنوعی برگزار می کند. برخی از فعالیت های پیشین اعضای این انجمن به شرح ذیل است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خاطره از شب کویر؛ ثبت نام کنید

انجمن نجوم، روز نجوم

کاربران عزیز سایت تبیان انجمن نجوم یکی از فعال ترین انجمن های تخصصی تبیان است که به طور مستمر فعالیت های مجازی و حقیقی متنوعی برگزار می کند.

برخی از فعالیت های پیشین اعضای این انجمن به شرح ذیل است:

گاهنامه انجمن نجوم تبیان

حضور انجمن نجوم تبیان در نمایشگاه روز نجوم

گزارش تصویری حضور اعضای انجمن نجوم در نمایشگاه روز نجوم

روز نجوم در زعفرانیه

روز جهانی نجوم چیست و چه روزی است؟

روز نجوم در مرکز ستاره شناسی تهران

گالری تصویر شب رصدی در برج میلاد

انجمن نجوم، روز نجوم

اکنون بار دیگر این انجمن در نظر دارد 5شنبه و جمعه مورخ 24 و 24 تیر شب رصدی دیگری را به مقصد کهک قم ( در نزدیکی تهران ) برگزار کند تا باز هم خاطره ای زیبا بیافریند. در این برنامه قرار است به جایی برویم که آسمان تاریکی دارد و ستاره ها به خوبی می درخشند. طبیعتاً چنین جایی یا در دل کویر است یا در مناطق بکری از طبیعت که دست انسان به آن نرسیده است. وقتی به منطقه مورد نظر رسیدیم با تلسکوپ و دوربین و ... به رصد می پردازیم اما قبل از آن کارشناس همراه انجمن توضیحاتی را به ما ارائه می دهد تا بتوانیم از این برنامه و این شب زیبا و دیدنی لذت ببریم.

برای دیدن گزارش شب رصدی پارسال اینجا کلیک کنید.

گزارش این شب رصدی و فعالیت اعضای این انجمن پس از برگزاری به همراه تصویر به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید .  منتظر خبرهای جذاب ما از انجمن ها باشید.

شما هم برای استفاده از امکانات مجازی و حقیقی انجمن ها در این محیط گرم و صمیمی عضو شوید.