تبیان، دستیار زندگی
"محمود یاوری" مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران ،43?بازیكن واجد شرایط را به مرحله اول اردوی آمادگی این تیم دعوت كرد. در میان اسامی دعوت‌شدگان ، نام چهار بازیكن تیم ملی فوتبال كشورمان به نام‌های "آرش برهانی، مجتبی جباری، آندران...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسامی 43 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی


"محمود یاوری" مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران ،43?بازیكن واجد شرایط را به مرحله اول اردوی آمادگی این تیم دعوت كرد.

در میان اسامی دعوت‌شدگان ، نام چهار بازیكن تیم ملی فوتبال كشورمان به نام‌های "آرش برهانی، مجتبی جباری، آندرانیك تیموریان و حسین كعبی" نیز دیده می‌شود كه حضور آنان تنها در جلسه نخست تمرین (معارفه) ضرورت دارد و در جلسات بعدی تمرینات شركت این چهار نفر ضروری نیست.

یاوری متذكر شد، دعوت شدن دوباره این بازیكنان ملی‌پوش با تبادل نظر با كادر فنی تیم ملی فوتبال ایران انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ضمن آن‌كه با هماهنگی محمد دادكان رییس فدراسیون فوتبال، كلیه تیم‌های لیگ برتر و دسته یك موظف هستند برای حضور بازیكنانشان در هر یك از اردوهای2?روزه تیم امید، همكاری نمایند.

مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران كه سابقه مربیگری این تیم در سال57?را دارد، حضور "مجید جهانپور" را در كادر فنی این تیم قطعی دانست وگفت : وی مربی با شخصیتی است .

وی افزود: جهانپور تفكرات خیلی خوب و كارنامه قابل قبولی هم دارد و امیدوارم همكاری ما با او موفقیت آمیز باشد.

جدا از جهانپور و یكی، دو مربی ایرانی دیگر در كادر فنی تیم امید، چند تنی از مربیان ایرانی سراسر كشور نیز به یاری امیدها خواهند شتافت.

یك گروه از مربیان بازیهای لیگ برتر و دسته یك را زیر نظر می‌گیرند و گروه دیگر كه زیر نظر كمیته جوانان فدراسیون مشغول به كار هستند و در تمرینات دوره‌ای تیم امید، یكایك بازیكنان را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

فهرست43?نفره تیم امید كه باید ساعت9?صبح روز شنبه19?شهریورماه جاری در اولین جلسه تمرینات تیم در كمپ تیم‌های ملی حضور یابند به شرح زیر است:

" نادر احمدی از فولاد خوزستان، محمد افند از برق شیراز، محسن ارزانی از سایپا تهران، محمدعلی امیری از برق شیراز، پژمان منتظری از فولاد خوزستان، مهرداد اولادی از پیروزی، جلال اكبری از سپاهان، میثم بائو از استقلال، آرش برهانی از پاس، محمد همرنگ از ذوب آهن، آندرانیك تیموریان از ابومسلم، مجتبی جباری از استقلال، سیدرضا چاووشی از پگاه، خسرو حیدری از پاس، محمد رضا خلعتبری از ابومسلم، سعید دقیقی از صبا باتری، احسان فراستی از برق شیراز، غلامرضا رضایی از فجر سپاسی، شیث رضایی از پیروزی، مسعود شجاعی از سایپا، عبداله شاه حسینی از ابومسلم، امیر روانخواه از فجر سپاسی، حجت اله زاد محمود از استقلال اهواز، محمد سلسالی از ابومسلم، میلاد نوری از فولاد خوزستان، حسن هوری از فولاد خوزستان، حسین كعبی از فولاد خوزستان، عادل كلاه كج از فولاد خوزستان، مازیار زارع از ملوان، سید حامد طباطبایی از پگاه، محمد غلامین از ملوان، مسعود همامی از سپاهان، سیامك سرلك از فولاد خوزستان، مهرزاد معدنچی از پیروزی، حامد بشر خانلو از ابومسلم، فرهاد محمدی از برق شیراز، مصطفی اكرامی از پگاه، امیر امینی‌فر از استقلال ، رسول نوید كیا از سپاهان، محمد نوری ازسپاهان، بهشاد یاورزاده از شهید قندی یزد، رسول میرطرقی از پگاه و هاشم بیگ زاده از فجر سپاسی".