تبیان، دستیار زندگی
معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: از زمان آغاز به کار هفتمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال و نرم‌ افزارهای چند رسانه‌ای در همدان 20 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کرده اند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید 20 هزار نفر از نمایشگاه رسانه های دیجیتال در همدان

رسانه های دیجیتال

معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: از زمان آغاز به کار هفتمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال و نرم‌ افزارهای چند رسانه‌ای در همدان 20 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کرده اند.

غلامرضا فریدونی اظهار داشت: این نمایشگاه از دو بخش اصلی و جانبی تشکیل شده که بخش اصلی شامل بازی‌های رایانه‌ای، پایگاه‌های اینترنتی و نرم ‌افزارهای تلفن همراه و رایانه ‌ای است.

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی نمایشگاه اضافه کرد: مباحث دیجیتالی، پایگاه‌های وب‌ سایت، نشست‌ها و کارگروه‌های آموزش خانواده و رسانه دیجیتال، رسانه دیجیتال در آینه هنر، نگارگذر فناوری و نوآوری و مسابقات از جمله برنامه‌های جانبی نمایشگاه به شمار می‌رود.

فریدونی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد جایگاه رسمی برای ارائه زیبایی آثار تولید شده در حوزه رسانه‌های دیجیتال در کشور و استان همدان دانست.

وی یادآور شد: فرهنگ‌ سازی برای ایجاد و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانه‌های دیجیتال و فراهم کردن محیطی به منظور ایجاد همدلی و هم ‌افزایی بین پدید آورندگان آثار در حوزه رسانه‌های دیجیتال از اهم اهداف برپایی این نمایشگاه است.

فریدونی با بیان اینکه بسترسازی و فراهم کردن زمینه در راستای تحقق جنبش نرم ‌افزاری در حوزه محتوایی فناوری اطلاعات و ایجاد بستر و رقابت میان تولیدکنندگان آثار و محصولات دیجیتال فرهنگی و هنری برای رشد، شکوفایی و رونق‌بخشی بازار داخلی و صادرات امر مهمی است، ادامه داد: هفتمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال و نرم‌ افزارهای چند رسانه‌ای تا16 تیر در محل نمایشگاه‌های دائمی همدان دایر است.

تنظیم: هومن بهلولی