تبیان، دستیار زندگی
اگر به هنر سفره آرایی علاقه مند هستید ،نیازی به صرف وقت و هزینه ی زیاد نیست،باما باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هنر سفره آرایی

هویج

با سلام به شما هنر دوستان عزیز . حتما شما هم در روزنامه ، اینترنت و... آگهی هایی با عنوان " آموزش سفره آرایی" را مشاهده کرده اید و یا در فامیل کسی را می شناسید که به این کار مشغول است و ممکن است با دیدن کارهای او شما هم علاقه مند به شرکت در این کلاس ها شده باشید .

اما به دلیل برخی مشکلات مانند: نداشتن وقت برای حضور در این کلاس ها ، هزینه  و...از این کار صرف نظر کرده باشید . اگر جزء این گونه افراد هستید اصلا نگران نباشید چون امروز می خواهم یکی از هنرهایی که در این کلاس ها  آموزش داده می شود رو برایتان آموزش بدهم . امیدوارم که همراه ما باشید .

هویج
هویج

تزئین هویج

اول از هرچیز دستان خود را به خوبی شسته و یک هویچ سالم و راست انتخاب کنید و آن را پوست بکنید .  حالا به وسیله یک چاقو همانطور که در شکل 1 و 2 مشاهده می کنید ، هویچ را به چهار قسمت برش بزنید .

در مرحله بعدی همانطور که مشاهده می کنید برش هایی رو روی هویچ بزنید .

هویج

و در مرحله آخر هم همانطور که در شکل مشاهده می کنید ، به راحتی می توانید شکل یک گل را به همین زیبایی و آسانی  پدید آورید . برای ساقه می توانید از ساقه سبزی ها مانند جعفری استفاده کنید .

امیدوارم که خوشتون اومده باشه . دوستان در هنرهایی مانند :هنر سفره آرایی خود می توانید با یک ذهن خلاق کارها و اثرات زیبایی رو با میوه ها پدید آورید . با تشکر از همراهی شما

در مقالات بعد همراه ما باشید...

سید مجتبی مومنیان(کاربر تبیان)

تنظیم :داودی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.