تبیان، دستیار زندگی
خوشبختانه همه اضلاع اصولگرایان نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری تعبد دارند؛ رمز وحدت اصولگرایان هم در اطاعت و التزام عملی به فرامین رهبری است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اصولگرایان در درون متفاوت هستند

حبیب الله عسگراولادی

دبیركل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان پذیرفته‌اند متفاوت‌ هستند و دارای سلایق گوناگون؛ لذا رقابت در درون اصولگرایان معطوف به اصول نیست، بلكه معطوف به نوع سلایق و تفاوت‌های آن‌هاست؛ ادامه این روند را فرصت می‌دانیم نه تهدید.

حبیب‌الله عسگراولادی با بیان این‌كه " آینده‌ سیاسی كشور را رای ملت رقم می‌زند" افزود: لذا ما نباید این میزان را گم كنیم. هر فرد یا گروهی كه در انتخاب‌های مردم مورد توجه قرار گرفتند، باید به دیده احترام به آن‌ها نگریست.

وی خاطرشان كرد: سنت گفت‌وگو بین اضلاع اصولگرایی هنوز حفظ شده است؛ این گفت‌وگوها در سطوح مختلف در جریان است و ان‌شاءالله نتیجه این گفت‌وگوها فرایند اجماع‌سازی و رسیدن به همگرایی را رقم می‌زند.

وی تاكید كرد: خوشبختانه همه اضلاع اصولگرایان نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری تعبد دارند؛ رمز وحدت اصولگرایان هم در اطاعت و التزام عملی به فرامین رهبری است.

دبیركل جبهه پیروان خط امام و رهبری هم‌چنین دیدار آیت‌الله مهدوی‌كنی و جمعی از اعضای جامعه‌ روحانیت مبارز با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و تشكیل كمیته مشترك جهت تبادل نظر پیرامون مهمترین مسایل سیاسی كشور را یك گام به جلو برای همگرایی و وحدت اصولگرایان دانست.

وی خاطرنشان كرد: اصولگرایان به این دو نهاد اصیل روحانی احترام می‌گذارند و تصمیمات آن‌ها را درباره مسایل سیاسی، تصمیم صادق و صائب می‌دانند. آثار این نشست در اضلاع اصولگرایی به زودی خود را نشان خواهد داد.

منبع:ایسنا

تنظیم:س.آقازاده