تبیان، دستیار زندگی
وحید هاشمیان موفق به گلزنی برای تیم هانوفر در یك دیدار دوستانه شد. تعطیلات دو هفته‌ای بوندس‌لیگا به دلیل انجام بازی‌های دوستانه‌ی ملی، موجب شده كه تیم‌های باشگاهی در آلمان برای حفظ آمادگی خود، دیدارهای تداركاتی را برگزار كن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی هاشمیان و کاپیتانی مهدوی کیا


وحید هاشمیان موفق به گلزنی برای تیم هانوفر در یك دیدار دوستانه شد.

تعطیلات دو هفته‌ای بوندس‌لیگا به دلیل انجام بازی‌های دوستانه‌ی ملی، موجب شده كه تیم‌های باشگاهی در آلمان برای حفظ آمادگی خود، دیدارهای تداركاتی را برگزار كنند.

تیم فوتبال هانوفر در دیداری دوستانه به مصاف تیم فیدروهرن رفت و با نتیجه‌ی سیزده بر یك برابر این تیم پیروز شد كه گل دوم این تیم را وحید هاشمیان پس از كنترل توپ با سینه و ضربه‌ای محكم از فاصله‌ی بیست متری به تور دروازه‌ی حریف رساند. سایت رسمی باشگاه‌ هانوفر، گل هاشمیان را زیباترین گل این بازی توصیف كرد.

همچنین تیم فوتبال هامبورگ در دیداری خیرخواهانه برای كمك به موسسه‌ی مبارزه با سرطان هدلین شیكدانز به مصاف تیم دسته دومی گروتر وورث رفت و در خانه‌ی حریف با نتیجه‌ی دو بر صفر از این تیم شكست خورد.

تیم هامبورگ در این دیدار با تركیبی از بازیكنان آماتور، جوان و اصلی خود به مصاف حریف رفت و مهدی مهدوی‌كیا هفتاد و پنج دقیقه در نقش كاپیتان برای هامبورگ به میدان رفت.