تبیان، دستیار زندگی
چندی پیش بهروز افخمی در واکنش به وضعیت فیلم «سن پترزبورگ» در خبرگزاری ایسنا چنین گفته بود: «تدوین فیلم را با پسرم آیدین تمام كردم و به كانادا آمدم. اما شنیدم تدوینگر دیگری برای كوتاه كردنش آوردند كه كارش زیاد مناسب نیست. پیمان قاسم خانی از طرف من ناظر كار
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش قاسم خانی به اظهارات اخیر درباره «سن‌پترزبورگ»

واکنش قاسم خانی به اظهارات اخیر درباره «سن‌پترزبورگ»

  1. پیمان قاسم‌خانی در واکنش به اظهارات اخیر درباره «سن‌پترزبورگ» گفت:
  2. از نتیجه کار راضی‌ام و به نظرم نسخه نهایی "سن‌پترزبورگ" فیلم جذاب و خوبی شده است.

چندی پیش بهروز افخمی در واکنش به وضعیت فیلم «سن پترزبورگ» در خبرگزاری ایسنا چنین گفته بود: «تدوین فیلم را با پسرم آیدین تمام كردم و به كانادا آمدم. اما شنیدم تدوینگر دیگری برای كوتاه كردنش آوردند كه كارش زیاد مناسب نیست. پیمان قاسم خانی از طرف من ناظر كار بوده و نارضایتی خودش را به من اعلام كرد و قرار شد فیلم را برایم بفرستند تا ببینم. وی افزود: مرحله بعد از فیلمبرداری بسیار مهم است و اگر احساس كنم روی این فیلم هم نظارت كافی ندارم، نام خودم را حذف خواهم كرد.»

پس از انتشار این خبر، پیمان قاسم‌خانی درباره اظهارنظرش و نقل‌قولی که از او درباره نسخه نهایی فیلم اعلام شده بود، چنین گفت: «به نظر می‌رسد حرف‌ها و نظرات من درباره فیلم موقع انتقال به آقای افخمی دچار تغییر و یا سوءتفام شده است. تدوین نهایی فیلم هنوز به نسخه فاین کات همراه صداگذاری و موسیقی نرسیده، اما می‌توانم بگویم از نتیجه کار راضی‌ام و به نظرم نسخه نهایی "سن‌پترزبورگ" فیلم جذاب و خوبی خواهد شد.» قاسم‌خانی همچنین اعلام کرد که درباره تدوین فیلم و کار تدوین‌گرش مستانه مهاجر چنین نظر صریحی نداده و اعتقاد ندارد که تدوین فیلم مناسب نیست.

با وجود همه حواشی و اظهارنظرهای متفاوت و متضادی که این روزها درباره "سن‌پترزبورگ" به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان ابراز شده، دست‌اندرکاران فیلم و  آن‌ها که فیلم را دیده‌اند خبر می‌دهند که "سن‌پترزبورگ" یکی از کمدی‌های جذاب و تماشایی این سال‌های سینمای ایران است.

به نظر می‌رسد علاقمندان سینمای ایران با وجود یکی از جذاب‌ترین فیلمنامه‌های پیمان قاسم‌خانی، کارگردانی حرفه‌ای و خوب افخمی، بازی جذاب بازیگران - خصوصاً زوج جالب محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی - و مجموعه تهیه و تولید حرفه‌ای پشت فیلم باید منتظر یک اثر تماشایی و جذاب باشند. کارشناسان اقتصادی سینمای ایران هم فروش خوب و رکوردشکنی را برای فیلم در شرایط بحرانی اکران پیش‌بینی می‌کنند.

تنظیم برای تبیان :مسعود عجمی