تبیان، دستیار زندگی
نشست بررسی «سرگرمی‌های بلوتوثی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» از سلسله نشست‌های مقدماتی برگزاری جشنواره بلوتوث‌های دینی و قرآنی، سه‌شنبه، 15 تیرماه ساعت 10 صبح در خبرگزاری ایكنا برگزار می‌شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

15 تیرماه در خبرگزاری ایكنا؛

نشست «سرگرمی‌های بلوتوثی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ملی بلوتوث های دینی و قرآنی

نشست بررسی «سرگرمی‌های بلوتوثی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» از سلسله نشست‌های مقدماتی برگزاری جشنواره بلوتوث‌های دینی و قرآنی، سه‌شنبه، 15 تیرماه ساعت 10 صبح در خبرگزاری ایكنا برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سومین نشست از سلسله نشست‌های مقدماتی برگزاری جشنواره بلوتوث‌های دینی با عنوان «سرگرمی‌های بلوتوثی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» سه‌شنبه، 15 تیرماه در خبرگزاری قرآنی ایران (ایكنا) برگزار می‌شود.

در این نشست كه با حضور امان الله قرایی مقدم؛ آسیب‌شناس اجتماعی و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا مژگانی؛ مدیر فرهنگی هنری منطقه 20 و رئیس فرهنگ‌سرای ولاء برگزار می‌شود، آسیب‌های اعتقادی و اجتماعی بلوتوث‌های غیر اخلاقی بر افراد جامعه بررسی می‌شود.

یادآوری می‌شود، این نشست‌های تخصصی در راستای برگزاری نخستین جشنواره بلوتوث‌های دینی و قرآنی، به منظور استفاده از نظرات صاحب‌نظران و اندیشمندان جامعه‌شناسی، ارتباطاتی و روانشناسی در محور آسیب‌ها و راهكارهای جرایم بلوتوثی و فرهنگ مصرف رسانه‌ای آن، برگزار می‌شود تا ابعاد مختلف موضوع، تبیین و بررسی شود.

علاقه‌مندان برای شركت در این نشست، می‌توانند سه‌شنبه، 15 تیرماه ساعت 10 صبح به سالن شورای خبرگزاری قرآنی ایران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاك 85 مراجعه كنند.

تنظیم: هومن بهلولی