تبیان، دستیار زندگی
نصیرزاده: گل اول پرسپولیس مشكل داشت، نه دوم در بازى پرسپولیس- فجر سپاسى، محسن قهرمانى در نیمه اول یك كرنر به نفع تیم پرسپولیس اعلام كرد كه آشكارا توسط قرمزها به بیرون رفته بود ولى شانس با پرسپولیس بود كه اشتباه داور را به گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحلیل داوری بازی استقلال-صبا و پرسپولیس-فجر


نصیرزاده: گل اول پرسپولیس مشكل داشت، نه دوم

در بازى پرسپولیس- فجر سپاسى، محسن قهرمانى در نیمه اول یك كرنر به نفع تیم پرسپولیس اعلام كرد كه آشكارا توسط قرمزها به بیرون رفته بود ولى شانس با پرسپولیس بود كه اشتباه داور را به گل تبدیل كردند. قهرمانى براى اخطار به سید عباسى اشتباه دید داشت ولى در سایر موارد به خوبى قضاوت كرد. فجرى ها در پایان مسابقه دنبال پاسخ به این سؤال بودند كه چرا گل دوم در دقیقه94زده شده است اما پاسخ این است كه در وقت اضافه یك تعویض داشتیم و توپ نیز در پایان وقت نزدیك دروازه رفته بود كه دستور جهانى به داوران كش دادن ثانیه هاست و براى گل دوم نمى توان قهرمانى را مقصر دانست.

نقد داورى‌ استقلال- صباباترى‌ داور پنالتى‌ها را مساوى‌ کرد

خداداد افشاریان‌ بازى‌ حساسى‌ را سوت‌ زد. گل‌ دوم‌ استقلال‌ در موقعیت‌ صحیح‌ زده‌ شد و در زاویه‌ دید دوربین‌ هیچگاه‌ آفساید به‌نظر نمى‌رسید مگر اینکه‌ معادل‌ تصویر جدیدى‌ پیدا کند! پنالتى‌ روى‌ اکبرپور که‌ حتى‌ باعث‌ تعویض‌ او شد صحیح‌ بود ولى‌ پنالتى‌ صباباترى‌ که‌ گل‌ نشد یک‌ تکل‌ معمولى‌ بود که‌ مهاجم‌ خودش‌ را به‌ زمین‌ انداخت!