تبیان، دستیار زندگی
پروین: ? تا پاس سالم نتوانستید بدهید گل دقیقه94على انصاریان هم نتوانست چیزى از آتش تند پروین كم كند. سرمربى پرسپولیس بعد از تمام شدن بازى در رختكن عكس العملى داشت كه قبل از این فقط در مواقع شكست از او سراغ داشتند. پروین در ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محاکمه پرسپولیسی ها در رختکن و انتقاد پیروانی


پروین: ? تا پاس سالم نتوانستید بدهید

گل دقیقه94على انصاریان هم نتوانست چیزى از آتش تند پروین كم كند. سرمربى پرسپولیس بعد از تمام شدن بازى در رختكن عكس العملى داشت كه قبل از این فقط در مواقع شكست از او سراغ داشتند.

پروین در رختكن مثل همیشه چند دقیقه سكوت كرد. بعد با اعلام اینكه كه صحبت هایش شامل همه غیر از باقرى و علیزاده است سناریوى همیشگى تنبیه بعد از بازى را شروع كرد. مخاطب اول او هم داود سیدعباسى بود: «آقاى سیدعباسى، طورى مى دویدى كه انگار100كیلو وزنته! زودتر از اینها باید مى كشیدمت بیرون، هیچ كارى نتونستى بكنى.» بعد از سیدعباسى نوبت ابوالفضل حاجى زاده بود. بازیكنى كه اتفاقاً غیر از یك اشتباه در دقایق آخر، عملكرد تقریباً خوبى داشت: «این چه طرز بازى كردن بود؟ دو تا پاس سالم نتونستى بدى، هیچ معلوم بود چه كار مى كنى؟» نفر آخر هم مهرزاد معدنچى بود.

پروین از بازى معدنچى راضى نبود و این موضوع را در رختكن جلوى همه اعلام كرد: «از پس چهار تا سانتر هم نتونستى بربیاى؟ اصلاً سانتر كردى؟ هرچى توپ دستت اومد دودستى دادى به آنها» محاكمه پرسپولیسى ها در رختكن نزدیك45دقیقه طول كشید. پروین كه فصل پیش در اولین بازى مغلوب فولاد شده بود، این بار در آخرین لحظات شكست را با مساوى عوض كرد. آنها گام اول را چندان محكم برنداشتند.

غلام پیروانى:

داورى شاهكار بود!

كجا بازى4دقیقه وقت اضافه داشت؟!

غلام پیروانى سرمربى تیم فجرسپاسى از نحوه قضاوت بازى دیروز فجر با پرسپولیس شاكى بود. او پس از تساوى تیم اش با پرسپولیس درباره بازى گفت: «در نیمه اول بازى به دلیل گرماى هوا دو تیم نتوانستند بازى خوبى انجام دهند اما در نیمه دوم تیم ما فوق العاده بود و پیروزى حق مسلم ما بود كه نگذاشتند.»

او كه از داورى محسن قهرمانى ناراحت بود گفت: «روى گل اول پرسپولیس اصلاً كرنر نشده بود و داور توپى را كه اوت شده بود به اشتباه، كرنر اعلام كرد تا ما گل بخوریم. در صحنه گل دوم پرسپولیس هم كه اول روى رضایى خطا كردند و بعد توپ شان از خط گذشت و اوت شد! تازه اصلاً بازى كجا4دقیقه وقت تلف شده داشت كه ما در دقیقه30/94گل خوردیم.داورى امروز شاهكار بود!»او در پایان هم مثل تمام5دوره گذشته لیگ برتر گفت: «تیم ما از نظر مالى شرایط خوبى ندارد و امسال هم بسیارى از بازیكنان خوبمان را از دست دادیم اما امروز بازیكنان خیلى خوب بازى كردند.»