تبیان، دستیار زندگی
خوش و بش پیروانى و فرزین غلام پیروانى و آرش فرزین قبل از شروع بازى حدود نیم ساعت در پیست دو و میدانى با یكدیگر صحبت كردند اما شما فكر نكنید شاغلام از فرزین خواسته به پدرزنش بگوید افشین را به پرسپولیس بیاورد. ازدحام جمعیت مسؤ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاشیه بازی پرسپولیس و فجر سپاسی


خوش و بش پیروانى و فرزین

غلام پیروانى و آرش فرزین قبل از شروع بازى حدود نیم ساعت در پیست دو و میدانى با یكدیگر صحبت كردند اما شما فكر نكنید شاغلام از فرزین خواسته به پدرزنش بگوید افشین را به پرسپولیس بیاورد.

ازدحام جمعیت

مسؤولان هیأت فوتبال فارس تا نیم ساعت قبل از آغاز بازى اجازه نشستن به تماشاگران بر روى سكوهاى پشت نیمكت ذخیره هاى دو تیم را نمى دادند اما ازدحام بیش از حد جمعیت باعث شد كه درهاى جایگاه پشت سر نیمكت نشینان را باز كنند.

پروین سرمربى پرسپولیس

در حالى كه گفته مى شد على پروین به دلیل نداشتن مدرك مربیگرى نمى تواند به عنوان مربى روى نیمكت بنشیند دیروز در لیستى كه به خبرنگاران حاضر در حافظیه داده بودند نام او به عنوان سرمربى پرسپولیس نوشته شده بود و روى نیمكت هم نشست.

تقدیر فجرى ها از معدنچى و علیزاده

على علیزاده و مهرزاد معدنچى كه در تیم فجر چهره شدند و در فصل نقل و انتقالات از این تیم به پرسپولیس رفتند از سوى مدیران باشگاه فجر مورد تقدیر قرار گرفتند و لوح یاد بود گرفتند.

ناراحتى پیروانى از داور

غلام پیروانى سرمربى فجر از اینكه محسن قهرمانى داور مسابقه به اشتباه براى حریف كرنر گرفت ناراحت بود و بین دو نیمه از شدت ناراحتى به رختكن نرفت و در پیست دو و میدانى ماند و به اطرافیانش مى گفت: «خداییش حق تیم ما باید این جورى ضایع شود؟»

دسته گل معدنچى و علیزاده براى تماشاگران

على علیزاده و مهرزاد معدنچى كه فصل گذشته در تیم فجر سپاسى توپ مى زدند در لحظه ورود پرسپولیسى ها به زمین براى گرم كردن با گل به طرف تماشاگران فجر رفتند و شاخه گل ها را به میان آنها پرتاب كردند.

علیزاده خوشحالى نكرد

على علیزاده برخلاف بعضى از بازیكنان كه به تیم قبلى خود گل مى زنند و از فرط شادى غش مى كنند بعد از اینكه دروازه فجر را باز كرد هیچ حركتى انجام نداد و فقط خدا را شكر كرد.

تمارض بى تمارض

وقتى محسن قهرمانى كارت زرد را به خاطر تمارض روبروى داود سید عباسى گرفت معلوم شد این بار موضوع فرق مى كند. كارت زرد دوم هم نصیب روانخواه شد تا در طول بازى دیگر كسى جرأت نكند خودش را روى زمین بیندازد. «تمارض» از این به بعد جزو خطاهایى است كه با كارت زرد جریمه مى شود.

فجر بدون اوت دست

خط و نشان هاى سرمربى فجر سپاسى بى مورد بود. غلام پیروانى پیش از مسابقه با پرسپولیس گفته بود در نبود علیزاده مى خواهد «اوت دست انداز» دیگرى رو مى كند اما در طول90دقیقه بازى شاگردان شاغلام هیچگاه از این تاكتیك (!) استفاده نكردند.

نیمكت خالى

كمبود یك بازیكن مطمئن روى نیمكت پرسپولیس دیروز بیش از هر زمان دیگرى احساس شد. این را مى شد از تعویض هاى ابراهیمى- پروین- متوجه شد، هنگامى كه شیث رضایى یا اردلان آشتیانى را به زمین فرستاد. این دو بازیكن تدافعى در حالى به زمین رفتند كه پرسپولیس2-1از فجر سپاسى عقب بود.

گل تساوى20ثانیه پس از پایان مسابقه

ایران ورزشى - از وقتى داور چهارم تابلوى تعویض را بالا برد نه خطایى اتفاق افتاد كه وقت بازى تلف شود نه كرنر یا تعویضى كه بخواهد محسن قهرمانى را قانع كند براى اضافه كردن چند ثانیه به4دقیقه وقت اضافى مسابقه. با وجود این وقتى چهار دقیقه وقت اضافى تمام شد قهرمانى سوت پایان را نزد.

او20ثانیه صبر كرد تا اردلان آشتیانى توپ را روى سر انصاریان بفرستد و پرسپولیس بازى را مساوى كند. گل دوم پرسپولیس20ثانیه پس از اتمام وقت اضافى مسابقه زده شد و این اتفاق صداى بازیكنان فجر را درآورد. قهرمانى هم براى اینكه مى خواست كار خودش را توجیه كند به بازیكن معترض فجر كارت قرمز داد. پس از اخراج علیرضا رضایى بازى براى یك دقیقه و سى ثانیه دیگر هم ادامه داشت و كسى نفهمید چرا قهرمانى دقیقه98سوت پایان را زد. بازى تنها چهار دقیقه وقت اضافه داشت ولى داور چهار دقیقه اضافه بر این وقت اضافه گرفت.