تبیان، دستیار زندگی
قلعه‌نوعی: از بازیكنانم راضی‌ام پرقدرت شروع كردیم، همین طور ادامه می‌دهیم سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی تیمش برابر صبا باتری گفت: نتیجه‌ی دو ماه تمرینات بی وقفه را گرفتیم. امیر قلعه نوعی در جمع خبرنگاران اظهار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پس از بازی با قلعه نوعی و جلالی


قلعه‌نوعی:

از بازیكنانم راضی‌ام

پرقدرت شروع كردیم، همین طور ادامه می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی تیمش برابر صبا باتری گفت: نتیجه‌ی دو ماه تمرینات بی وقفه را گرفتیم.

امیر قلعه نوعی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: ‌حدود دو ماه است كه تمرینات پرفشار و خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با توجه به اینكه بدنه‌ی اصلی تیم تغییر آنچنانی نكرده است بازیكنان ما با هماهنگی بسیار خوبی وارد مسابقات لیگ برتر شده‌اند و در نتیجه توانستیم نخستین بازی خود را با قدرت به پایان برسانیم و بی تردید از این پس نیز با همین توان ظاهر می‌شویم.

وی در ادامه با تقدیر از بازیكنان تیم استقلال گفت: بازیكنانم بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند و من از تك تك آنها سپاسگذارم.

قلعه نوعی درباره‌ی جریان بازی نیز تصریح كرد: تیم ما نیمه‌ی اول را بسیار خوب و تهاجمی آغاز كرد و توانستیم به سه گل دست پیدا كنیم اما در نیمه‌ی دوم بازیكنان بی دلیل به لاك دفاعی فرو رفتند كه همین موضوع سبب شد یك گل دریافت كنیم. اما با تعویض‌هایی كه انجام دادیم بار دیگر شرایط به روند عادی بازگشت و گل چهارم را نیز به صباباتری زدیم.

وی در ادامه درباره‌ی قضاوت بازی نیز گفت: تنها در صحنه‌ی پنالتی صبا باتری نیز اعتراض وجود داشت و به غیر از آن قضاوت چندان بد نبود.

قلعه نوعی در پایان تاكید كرد: به مجید جلالی به خاطر تیم خوبش تبریك می‌گویم. صبا باتری تیمی پر تلاش است كه فوتبال روز را به نمایش می‌گذارد و معتقدم این تیم در این بازی نیز پا به پای استقلال تلاش كرد و در هفته‌های آینده نمایش بهتری را ارائه خواهد داد.

مجید جلالی:

بازیكنانم را تا این حد بی‌انگیزه ندیده بودم

صـبا باطری در آینده قدرتمندترخواهد بود

سرمربی تیم فوتبال صبا باتری تهران پس از شكست سنگین تیمش برابر استقلال تهران از بی انگیزگی بازیكنان خود در این دیدار اظهار تعجب كرد.

مجید جلالی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: من تا به حال در تمرینات تیم نیز این طور بازیكنان خود را ندیده بود. من از نوع بازی آنها در این دیدار كاملا متعجبم و برای پیدا كردن دلایل این بی انگیزگی به زمان احتیاج دارم.

وی افزود: دیدار یكشنبه برابر فولاد خوزستان نیز نمی‌تواند باعث این بی انگیزگی بازیكنان ما شده باشد، اطمینان دارم كه تمامی فوتبال دوستان در آینده تیم بسیار بهتری را نسبت به تیم فعلی مشاهده كنند.

جلالی به غیبت یحیی گل محمدی در این دیدار اشاره كرد و گفت: به غیر از غیبت یحیی گل محمدی، سهراب بختیاری زاده نیز سه روز به دلیل سرماخوردگی نتوانست تمرینات كاملی را با ما داشته باشد، ضمن آنكه با شكستگی بینی سید مجتبی حسینی تركیب بسیار ناقصی را در تیم‌مان مشاهده كردیم. به همین دلیل از نظر خط دفاعی ضعف داشتیم.

جلالی به داوری اشاره كرد گفت: به طور كلی می‌گویم اگر مربی متوجه شود با شلوغ كاری می‌تواند نتیجه بازی را به سود تیم خود كند این به ضرر فوتبال كشورمان خواهد شد. متاسفانه در این دیدار احساسی به من دست داد كه چون ساكت بودم این مساله كمی به ضرر تیم ما شد.