تبیان، دستیار زندگی
ضمن تشکر از فعالیت همه شما عزیزان، سومین مطلب نویس برگزیده در سال 89؛ در بخش ثبت مطالب کاربر maryamroshanali اعلام می‌شود. این دوست عزیز از اردیبهشت ماه سال 88 در بخش مطالب روزانه اعضا فعالیت داشته اند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنده خرداد ماه 89 بخش مطالب روزانه اعضا

جایزه، کادو

مطلب نویسان تبیانی

سلام

ضمن تشکر از فعالیت همه شما عزیزان، سومین مطلب نویس برگزیده در سال 89؛ در بخش ثبت مطالب، کاربر maryamroshanali اعلام می‌شود. این دوست عزیز از اردیبهشت ماه سال 88 در بخش مطالب روزانه اعضا فعالیت داشته اند و تاکنون بیش از 450 مطلب جالب و متنوع در این محیط ثبت نموده‌اند.

طبق اعلام قبلی و با توجه به فعالیت خوب شما کاربران، تصمیم گرفته شد که هر ماه علاوه بر اعلام برگزیده بخش، به تعدادی از کاربران که فعالیت آنها شرایط لازم برای ارتقای دسترسی را داشته است ؛ دسترسی تایید خودکار مطالب داده شود. anima49، جاده دوستی، عافی، arefe60 و  qaemii کاربرانی هستند که از این پس مطالب‌ شان به صورت خودکار در محیط ثبت مطلب نمایش داده می‌شود.

بخش ثبت مطلب تبیان این امکان را فراهم کرده است که همه افراد مطالب مورد علاقه خود را در زمینه‌های مختلف و با موضوعات کاملاً متنوع از جمله هنری، پزشکی، طبیعت ‌و‌ محیط‌ زیست، اخبار و ... ثبت کرده و به هزاران مطلب در هر یک از این موضوعات به راحتی دسترسی داشته باشند.

شما هم می توانید به راحتی در این محیط مطالب مورد علاقه خود را ثبت نمایید.کاربرانی که حاصل قلم خود را در این بخش قرار می دهند و در واقع تراوشات ذهنی و فکری خود را در بخش ثبت مطالب روزانه قرار می دهند از امتیاز بیشتری برای کسب دسترسی ثبت خودکار مطلب برخوردار خواهند بود .


بخش امور کاربران سایت تبیان