تبیان، دستیار زندگی
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در پیامی به فدراسیون شنا، موفقیت‌های اخیر تیم‌های ملی شنا، شیرجه و واترپلو در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریك گفت. به گزارش خدمت، متن پیام رئیس جمهور به فدراسیون شنا به شرح زیر است: بسم‌ا... الرحمن ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس جمهور موفقیت شنا،شیرجه و واترپلو را تبریك گفت


محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در پیامی به فدراسیون شنا، موفقیت‌های اخیر تیم‌های ملی شنا، شیرجه و واترپلو در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریك گفت.

به گزارش خدمت، متن پیام رئیس جمهور به فدراسیون شنا به شرح زیر است:

بسم‌ا... الرحمن الرحیم

سپاس بی كران به درگاه خداوند بزرگ كه بار دیگر به جوانان با نشاط این مرز و بوم توفیق داد تا با اتكاء برخودباوری در یكی دیگر از عرصه‌های ورزشی كشور افتخار آفرین شوند و از این رهگذر قلوب با صفای ملت بزرگوار و قهرمان پرور ایران را شاد كنند.

اینجانب موفقیت‌های كم نظیر اخیر تیم‌های ملی شنا، شیرجه و واترپلو كشورمان در رده‌های متخلف سنی قهرمانی آسیا - بانكوك كه با تلاش و كوشش عالمانه و شجاعانه جوانان عزیزمان و با اتكاء‌ صرف به توانمندی مربیان داخلی به دست آمد را به همه مربیان دست اندركاران و فدراسیون پر تلاش شنا و به خصوص به ورزشكارانی كه در این دوره از مسابقات، بهترین تیم‌ها از نظر اخلاق بوده‌اند ونیز به ملت سرافراز و بلند آوازه ایران تبریك می‌گویم.

ضمن تشكر از مربیان و دست اندركاران ورزش شنا، توفیق شایسته همه جوانان برومند و ورزشكار كشور را از خداوند متعال خواستارم.

 حمایت رئیس جمهور از دوچرخه سواری 

 حمایت بی دریغ دکتر احمدی نژاد از تیم ملی فوتبال