تبیان، دستیار زندگی
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اكبری رییس جدید سازمان ملی جوانان متولد سال 1343 در شهرستان دماوند، كارشناس ارشد رشته فقه و حقوق اسلامی، آشنا به زبان‌های عربی و انگلیسی از محضر بزرگانی همچون رهبر معظم انقلاب، حضرت آ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتصاب رییس جدید سازمان ملی جوانان


حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اكبری رییس جدید سازمان ملی جوانان متولد سال 1343 در شهرستان دماوند، كارشناس ارشد رشته فقه و حقوق اسلامی، آشنا به زبان‌های عربی و انگلیسی از محضر بزرگانی همچون رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی بهجت و آیت الله جوادی آملی بهره‌مند شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی اكبری از دوران نوجوانی در كنار تحصیل با جریان انقلاب اسلامی همراه شده و در این راستا به فعالیت‌های مختلفی همچون مبارزه با جریانات منحرف فكری در دبیرستان‌ها از طریق تبیین و ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب، حضور فعال و مؤثر در جبهه‌های نور علیه ظلمت به عنوان روحانی رزمی ــ تبلیغی در لشگرهای 27 حضرت محمد رسول الله (ص) و صاحب الزمان(عج) امامت جمعه شهرستان دماوند در اوان جوانی و چند نوبت برگزیده شدن به عنوان امام جمعه نمونه كشور، عضویت در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور، ریاست حوزه علمیه امام صادق (ع) و ... پرداخت.

همچنین وی از سال 79 تاكنون با حكم رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده وی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منصوب و در این مقطع نیز منشاء تحولات بی‌سابقه و عمیقی در فضای تعلیم و تربیت بوده است.

وی دارای آثاری همچون 22 اثر صوتی (كلیدهای خوشبختی و سیاحت جمال)، تالیف 6 كتاب در موضوعات مورد نیاز نوجوانان و جوانان از جمله كتاب مطلع عشق، سفر به 26 مركز استان و حدود 100 شهرستان در طول 5 سال گذشته برای دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه با جوانان و نوجوانان، راه‌اندازی صندوق همراز به عنوان پل ارتباط مستقیم دانش‌آموزان با نماینده مقام معظم رهبری است.

وی عضو هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین و هیات امنای بنیاد نهج‌البلاغه، ارتباط با اساتید و دانشجویان در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بوده است.

روابط عمومی موسسه