تبیان، دستیار زندگی
پخش تصاویر اردوی سپاهان در تركیه و در ادامه مصاحبه امیر قلعه‌نویی با خبرنگار واحد مركزی خبر بیانگر بروز اختلافات جدید میان سرمربی سپاهان و مدیران باشگاه استقلال بود ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جدال ژنرال و فتح الله زاده

قلعه نویی:نبودم استقلالی ها تاخت و تاز کردند

فتح الله زاده و قلعه نویی

پخش تصاویر اردوی سپاهان در تركیه و در ادامه مصاحبه امیر قلعه‌نویی با خبرنگار واحد مركزی خبر بیانگر بروز اختلافات جدید میان سرمربی سپاهان و مدیران باشگاه استقلال بود. اتفاقاتی كه در فصل نهم هم شاهد آن بودیم و البته آن زمان امیر قلعه‌نویی با واعظ در جنگ بود و همواره از فتح‌ا...زاده تعریف و تمجید می‌كرد و مدیریت او را جزو بهترین‌ها می‌دانست.حتی قلعه‌نویی پس از فارغ شدن از مسابقات لیگ‌برتر هم به دیدار فتح‌ا...زاده رفت.

زمانی كه هنوز حكم سرپرستی این باشگاه را به فتح‌ا...زاده نداده بودند. عكس یادگاری این دو روی جلد روزنامه هواداری استقلال را هنوز از یاد نبرده‌ایم،‌اما این دوستی‌ها و رفاقت‌ها به واسطه برخی مسایل امروز به آتش زیر خاكستر تبدیل شده است. آتشی كه البته بیشتر از هر چیز امنیت و آرامش استقلال را تهدید می‌كند.

موضع‌گیری علیه ژنرال

در روزهایی كه خبر عقد قرارداد خسرو حیدری و سپاهان گوش استقلالی‌ها را كر كرده بود هر یك از مسوولان باشگاه و تیم استقلال به اشكال مختلف علیه این انتقال موضع‌گیری و این حركت را محكوم كردند. فتح‌ا...زاده گفت كه جواب ساكت را می‌دهد و قلعه‌نویی باید ثابت كند كه در این انتقال نقشی نداشته است.

پورحیدری گفت كه امیر قلعه‌نویی قول داده بوده كه از استقلال بازیكن نگیرد و حالا با این اقدام زیر حرفش زده است. مظلومی هم بیشتر به خسرو حیدری ایراد گرفت كه چرا تلفنش را جواب نداده و دیگر پیشكسوتان استقلال مثل ناصر حجازی هم این حركت را مستقیما از سوی قلعه‌نویی و دارودسته‌اش كه حالا در زمره اطرافیان فتح‌ا...زاده در باشگاه استقلال مشغول به كار هستند دانست، حتی سایت باشگاه استقلال هم با انتشار دو بیانیه علیه باشگاه سپاهان و خسرو حیدری به سمتی حركت كرد كه همه نگاه‌ها به سمت امیر قلعه‌نویی برود و او متهم ردیف اول جلوه داده شود. حتی بسیاری از اهالی اینترنت و وبلاگ‌‌نویس‌‌های استقلالی هم در ادامه این انتقال امیر قلعه‌نویی را مقصر انتقال عنوان كردند.

قلعه نویی سرمربی سپاهان

خط ونشان امیر

امیر قلعه‌نویی در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزی خبر واكنش محكمی نسبت به این جوسازی‌ها از خود نشان داد و در پاسخ به نقشش در این انتقال و مواضع استقلالی‌ها این جمله را بیان كرد كه:«در نبود من دوستان استقلالی كمی تاخت و تاز كرده‌اند كه به محض بازگشت به ایران جواب محكمی به آنها خواهم داد.» تعبیر امیر قلعه‌نویی از این مواضع گرفته شده علیه خودش این بوده كه چرا وقتی مسوولان استقلال نتوانسته‌اند حیدری را حفظ كنند می‌خواهند كاسه و كوزه‌ها را بر سر او بشكنند.

قلعه‌نویی خسرو را می‌خواست

ژنرال استقلالی‌ها كه البته از مدتی پیش در سایت‌های هواداری از طرفداران این تیم خواسته شده كه دیگر این لقب را به او نسبت ندهند مدعی شده است كه این بازیكن برخلاف میل او به سپاهان جذب شده است و روز گذشته هم چند سایت خبری در این باره مطلب نوشته بودند حال اینكه با تحقیق در مورد لیست بازیكنان مدنظر او برای سپاهان فصل دهم مطلع شدیم در فهرست 10 نفره بازیكنان مدنظر قلعه‌نویی برای پیوستن به این تیم اسم خسرو حیدری در ردیف دوم قرار داشته است. نفر اول هم یك فوروارد بوده كه پس از آن هافبك راست فصل پیش استقلال مدنظر ژنرال قرار داشته است. جالب اینجاست كه امیر قلعه‌نویی با بیان این جمله كه من در آن مدت (انتقال خسرو به سپاهان) در آمریكا حضور داشتم و خیلی مایل به این انتقال هم نبودم.با مختصاتی كه از امیر قلعه‌نویی در ذهن داریم البته پذیرش این مطلب كه او هیچ نقشی در جذب نفرات مدنظرش نداشته چندان آسان نیست. چه بسا به یاد داریم در فصل هشتم لیگ‌برتر چطور وقتی رینالدوی پرویی بدون هماهنگی با او جذب استقلال شد به نیمكت و سپس سكوها تبعید شد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری    منبع: گل