تبیان، دستیار زندگی
قبلا با شما از برنامه های تابستانی باشگاه کاربران تبیان سخن گفته بودیم . اما در این اطلاعیه قصد داریم از فعالیت جدیدی با شما سخن بگوییم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش های مجازی کاربران تبیان

همایش

باشگاه کاربران تبیان برگزار می کند

همایش های مجازی کاربران تبیان

همراهان گرامی و کاربران عزیز تبیانی

قبلاً با شما از برنامه های تابستانی باشگاه کاربران تبیان سخن گفته بودیم. اما در این اطلاعیه قصد داریم از فعالیت جدیدی با شما سخن بگوییم که برای بار نخست و در جهت کسب رضایت و بهره بری شما عزیزان تدارک دیده شده است.

در سال های گذشته هرگاه که همایشی را برگزار می کردیم همواره از طرف کاربران غیر تهرانی اینگونه نقد می شدیم که تمامی امکانات در اختیار پایتخت نشینان است. تبیان مدتهاست که به کاربران شهرستانی خود می اندیشد و در نظر دارد که برنامه های جذاب و هدفمندی را برای آنان اجرا نماید.

برگزاری همایش های مجازی جدیدترین فعالیتی است که باشگاه کاربران تبیان برای شما عزیزان در نظر گرفته است. این همایش ها در موضوعات مختلف و با اجرای برنامه های جذاب و ویژه برای شما عزیزان اجرا خواهد شد و بستر اجرای آن فضای مجازی می باشد .

از آنجایی که لازمه اجـــرای چنین همایش هایی دارا بودن بســتر فنی مناســــب برای پخش صدا و فیلم می باشد؛ برای شروع مقرر شد که با ثبت نام از داوطلبان شرکت در این همایش ها بتوانیم به کیفیت مناسب در اجرا دست یابیم.

از تمامی شما عزیزانی که تمایل به شرکت در این همایش های مجازی دارید؛ دعوت می کنیم تا با ثبت نام در همین قسمت ما را در اجرای بهتر این برنامه یاری نمایید . تبیان از بین کاربرانی که در این برنامه ثبت نام کرده اند؛ به تعداد لازم مدعو انتخاب کرده و  از آنها برای شرکت در همایش دعوت به عمل می آورد.

همایش

در صورتی که مایل به شرکت در همایش های مجازی تبیان هستید ؛ با کلیک در این قسمت ثبت نام نمایید.

سایر اطلاعات تکمیلی در اطلاعیه های بعدی باشگاه کاربران تبیان به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید .


تهیه و تنظیم : واحد امور کاربران سایت تبیان