تبیان، دستیار زندگی
معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، نتایج امتحانات خرداد ماه سطح عالی حوزه علمیه قم را اعلام کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج امتحانات خرداد ماه سطح عالی حوزه‌ علمیه قم اعلام شد
نتایخ امتحانات سطوح حوزه

معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، نتایج امتحانات خرداد ماه سطح عالی حوزه علمیه قم را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام عباس ثقفی، مسؤول اداره امتحانات کتبی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: نتایج امتحانات خرداد ماه سطح عالی حوزه علمیه قم اعلام شد.

وی افزود: طلاب حوزه علمیه قم می‌توانند نتایج امتحانات خود را از طریق سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به نشانی http://tempuri.org/tempuri.html دریافت کنند.

حجت‌الاسلام ثقفی خاطر نشان کرد: زمان اعتراض به نتایج امتحانات از نهم تا 19 تیرماه به مدت ده روز انجام می گیرد که امیدورایم در کمتر از یک هفته به این اعتراضات پاسخ بگوییم.

وی یادآور شد: نام نویسی امتحانات تابستانی طلاب حوزه علمیه قم از اول مردادماه آغاز می‌شود و زمان برگزاری امتحانات این دوره نیز در شهریورماه خواهد بود که زمان دقیق برگزاری آن به اطلاع طلاب خواهد رسید.

مسؤول اداره متحانات کتبی حوزه‌های علمیه افزود: امتحانات خرداد ماه سطح عالی حوزه علمیه قم از 18 تا 28 خرداد ماه به مدت ده روز در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) و مسجد حضرت خدیجه قم برگزار شد.

وی با بیان این که امتحانات در دونوبت صبح و عصر برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری حدود پانزده هزار نفر در قم در این دوره از امتحانات شرکت داشتند که براساس نفر امتحان به 67 هزار نفر می‌رسد.