تبیان، دستیار زندگی
با سرپرستی فریبا شاهین مقدم و خسرو خسروشاهی برای نمایش در سینماها دوبله شد. در فیلم «بچه های نابغه» مردی به نام بیل بیسکانی رئیس یکی از رسانه های امریکا با طرح نقشه ای پلید ، می کوشد ذهن تماشاگران کودک و نوجوان را در اختیار ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«بچه های نابغه» با «فرشتگان آخرالزمان» همراه می شوند


3فیلم با سرپرستی فریبا شاهین مقدم و خسرو خسروشاهی برای نمایش در سینماها دوبله شد.

در فیلم «بچه های نابغه» مردی به نام بیل بیسکانی رئیس یکی از رسانه های امریکا با طرح نقشه ای پلید ، می کوشد ذهن تماشاگران کودک و نوجوان را در اختیار بگیرد تا به هدفش که تسلط بر مردم دنیاست ، برسد. او شبکه ای ماهواره ای تاسیس می کند که مجریان برنامه هایش بچه ها هستند. نوجوانی به نام کامونا به نقشه بیسکانی پی می برد و با گروهی از کودکان به جنگ او می رود. پرویز ربیعی (جان وویت / بیسکانی) ، رزیتا یاراحمدی ، ناهید امیریان ، فریبا رمضان پور ، مریم شیرزاد ، شوکت حجت ، مهوش افشاری و کیکاووس یاکیده از جمله دوبلورهای این فیلم 88 دقیقه ای هستند که با سرپرستی فریبا شاهین مقدم دوبله شده است.

در فیلم ژاپنی «رودخانه نور» ، جوانی به نام هاجیمه ، پس از چند بار ناکامی در آزمون معلمی قبول می شود. تلاش های اولیه او برای جلب توجه دانش آموزان ، بی نتیجه می ماند و از طرفی ، هاجیمه با والدین بچه ها و مسوولان مدرسه هم دچار مشکل می شود. در یکی از روزها، او با دانش آموزان درباره کرمهای شب تاب صحبت می کند و موفق می شود توجه آنها را جلب کند، اما... این فیلم 101 دقیقه ای نیز با سرپرستی شاهین مقدم دوبله شده و تعدادی از گویندگان آن عبارتند از: علیرضا باشکندی (هاجیمه) ، مژگان عظیمی ، مهین برزویی ، زهرا آقارضا ، ناهید امیریان ، مهوش افشاری و رزیتا یاراحمدی.

ماجراهای فیلم «رود سرخ 2، فرشتگان آخرالزمان» درباره چند قتل زنجیره ای است که طی آنها مقتولان به صلیب کشیده می شوند. کمیسر نیمان ، مامور پژوهش درباره این قتلها می شود. او و ردا ، دستیارش در می یابند که این قتلها کار گروهی مرموز به نام «فرشتگان آخرالزمان» است.

این فیلم با سرپرستی خسروشاهی دوبله شده و تعدادی از گویندگان آن عبارتند از: حسین عرفانی (ژان رنو/ نیمان) ، سعید مظفری ، عطاء کاملی ، مینو غزنوی ، زویا خلیل آذر، محمدعلی دیباج ، پرویز ربیعی ، سیامک اطلسی و ناصر احمدی.

منبع:هموطن آنلاین