تبیان، دستیار زندگی
پروین بدهی‌اش را ندهد، نمی‌تواند بر روی نیمكت پرسپولیس بنشیند در حالی كه تنها دو روز به آغاز رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است علی پروین به دلیل عدم پرداخت بدهی مالیاتی تاكنون مجوز حضور بر روی نیمكت تیم فوتبال پرسپولیس تهران...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین مالیات ندهد روی نیمکت نمی نشیند

پروین بدهی‌اش را ندهد، نمی‌تواند بر روی نیمكت پرسپولیس بنشیند


در حالی كه تنها دو روز به آغاز رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است علی پروین به دلیل عدم پرداخت بدهی مالیاتی تاكنون مجوز حضور بر روی نیمكت تیم فوتبال پرسپولیس تهران را دریافت نكرده است.

محمد رضا قلی مدیر گروه مالیاتی ورزشكاران در خصوص آخرین وضعیت مالیاتی علی پروین به ایسنا گفت: علیرغم حضور علی پروین در اداره كل مالیات استان تهران و توافقات اولیه مبنی بر پرداخت قسطی مالیات وی اما هنوز اقدام عملی از جانب وی برای پرداخت مالیات صورت نگرفته است و از آنجا كه طبق توافق وزارت اقتصاد و دارایی و فدراسیون فوتبال اعضای كادر فنی تیم‌ها برای حضور در مسابقات لیگ باید برگه‌ی تسویه حساب مالیاتی خود را ارایه دهند علی پروین تا زمانی كه بدهی‌های مالیاتی‌اش را پرداخت نكند امكان حضور بر روی نیمكت تیم فوتبال پرسپولیس را در لیگ برتر ندارد.

یكی از اعضای سازمان لیگ برتر نیز در این زمینه گفت: بر طبق قانون اعضای كادر فنی برای ثبت قراردادشان باید برگه‌ی رضایت‌نامه‌ی مالیاتی را ارایه دهند. البته باشگاه پرسپولیس هنوز اسامی كادر فنی خود را اعلام نكرده است و بنابراین ما نمی‌توانیم زودتر از آن اعلام نظر كنیم. باید تا پنجشنبه صبر كنیم تا اسامی كادر فنی تیم پرسپولیس ارایه شود و تنها در آن صورت است كه می‌توانیم در این مورد اظهار نظر كنیم.

وی افزود: تا كنون از سوی باشگاه پرسپولیس نام پروین به عنوان سرمربی اعلام نشده است.

گفتنی است؛ این درحالی است كه علی پروین در آخرین دیدارهای رسمی تیم پرسپولیس در جام صلح و دوستی با عنوان سرمربی بر روی نیمكت این تیم حضور داشت. نكته‌ی جالب دیگر این است كه به گفته‌ی رییس كمیته‌ی آموزش فدراسیون فوتبال، علی پروین به دلیل نداشتن مدرك A مربیگری نمی‌تواند به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس را همراهی كند.

جعفر كاشانی:

بدهی مالیاتی پروین تا چند روز آینده پرداخت می‌شود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: بدهی مالیاتی علی پروین ظرف چند روز آینده پرداخت می‌شود.

جعفر كاشانی در گفت وگو با ایسنا ، در مورد نظر گروه مالیاتی ورزشكاران، مبنی بر جلوگیری از حضور علی پروین در كنار سایر كادر فنی تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر تا زمان پرداخت بدهی مالیاتی اش اظهار كرد : به امید خداوند ظرف چند روز آینده این بدهی پرداخت می‌شود.

كاشانی در ادامه افزود: علی پروین در این فصل مدیر فنی پرسپولیس است و سایر مربیان زیر نظر وی فعالیت می‌كنند.