تبیان، دستیار زندگی
دیه‌گو آرماندو مارادونا سرمربی تیم ملی آرژانتین اعلام کرد که دوست دارد تا بار دیگر لباس تیم ملی کشورش را برتن کرده و وارد زمین مسابقه شود ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مارادونا: دوست داشتم بازی کنم

مارادونا

مارادونا معتقد است داور به مسی اجازه نمی‌داد بازی کند.

دیه‌گو آرماندو مارادونا سرمربی تیم ملی آرژانتین اعلام کرد که دوست دارد تا بار دیگر لباس تیم ملی کشورش را برتن کرده و وارد زمین مسابقه شود، به ویژه در دیدار مقابل آلمان در مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی.

آلبی سلسته یکشنبه شب توانست با پیروزی 1-3 از سد مکزیک عبور کرده و به مرحله بعدی رقابتها راه یابد.

مارادونا در کنفرانس خبری بعد از این بازی گفت: «دوست داشتم می‌توانستم پیراهن آرژانتین را برتن کرده و وارد میدان شوم ولی این رقابتهای جام جهانی 1986 نیست.»

مربی آرژانتینی از عملکرد روبرتو روزتی، داور ایتالیایی دیدار رضایت ندارد. او معتقد است داور به مسی اجازه نداد تا به صورت آزادانه در زمین بازی کند: «زمانی که مسی توپ را در اختیار داشت، احساس می‌کردم روزتی به او اجازه بازی نمی‌دهد. خطاهای خشنی روی مسی انجام می‌شد و داور بازی چیزی نمی‌گفت. من واقعا نگران بودم که مسی مصدوم شود.»

آرژانتین

مربی آلبی سلسته ادامه داد: «به شاگردانم تبریک می‌گویم؛ آنها کار بزرگی را انجام دادند. باید بدانید که ما برای تعطیلات به آفریقای جنوبی نیامده‌ایم و هدفمان قهرمانی در جام جهانی است. می‌خواهیم همه آرژانتینی‌ها را خوشحال کنیم.»

مارادونا این پیروزی را به والنتینو روسی، موتورسوار حرفه‌ای ایتالیایی که چندی پیش دچار شکستگی پایش شد اهدا کرد و گفت: «می‌خواهم دو نکته را یادآوری کنم.

خیلی‌ها فکر می‌کردند من نمی‌دانم چطور باید مربیگری کنم. و نکته دوم این است که این پیروزی را به والنتینو روسی هدیه می‌کنم.»

تتظیم برای تبیان: رضا سیگاری